مطمئنا تا حالا پیش نیامده که یک برند را بدون لوگو دیده باشید. همه برندها باید لوگو داشته باشند زیرا لوگو تاثیر زیادی بر درک مشتریان از برند شما دارد. بنابراین منطقی است که بخواهید یک لوگوی جذاب و خاص داشته باشید. اما چطوری؟ نگران نباشید. اگر کسب و کار خود را تازه راه اندازی کرده اید و یا به فکر بخشیدنی جانی دوباره به برند خود هستید و نیازمند طراحی لوگو در مشهد هستید می توانید طراحی لوگوی خود را به ما بسپارید، تیم حرفه ای آوند استودیو در مشهد اطمینان حاصل می کند که برند شما لوگویی جذاب و بیاد ماندنی داشته باشد که کسب و کارتان را رقبا متمایز کند.

در اینجا کلیه نکاتی که برای داشتن یک لوگوی مناسب نیاز است آورده شده. از نحوه تعریف هویت برند و اینکه یک لوگوی عالی چه ویژگی هایی باید داشته باشد، تا انتخاب درست طرح و طی کردن فرآیند طراحی، همه و همه در ادامه مطلب آورده شده است.

گام های مهم در طراحی لوگو:

  • چرا به لوگو احتیاج دارید
  • مشخص کردن هویت برند خود
  • برای طراحی خود الهام بگیرید
  • رقبا را بررسی کنید
  • سبک طراحی خود را انتخاب نمایید
  • نوع مناسب طراحی را برگزینید
  • به رنگ ها توجه کنید
  • انتخاب تایپوگرافی مناسب
  • با طراح خود در ارتباط باشید
  • تمام گزینه های موجود را بررسی کنید
  • کارهایی که نباید در زمان طراحی لوگو انجام دهید
  • طراحی لوگوی خود را برندتان ادغام نمایید

چرا به لوگو نیاز دارید و چرا باید طراحی آن عالی باشد.

خوب که فکر کنید می بینید کسب و کار بی شباهت به قرار های ملاقات عاشقانه نیست. تمام تلاش شما اینست که مشتریان مناسب را جذب کرده و آنها را عاشق برند خود کنید. در اینجا لوگوی شما نقش آواتار را بازی می کند. و همان چیزی است که باعث می شود مصرف کننده به شما علاقه مند شوند و سعی کنند بیشتر در مورد شما اطلاعات کسب کنند. قاعدتا شما می خواهید بهترین و جذاب ترین باشید، درست است؟

طراحی لوگو ، طراحی لوگو حرفه ای

لوگوی شما تاثیر بسزایی بر برداشت اولیه ای که کسب و کار شما قرار است خلق نماید، خواهد داشت: چون به مشتریان اطلاعاتی درباره برند شما می دهد تا دریابند آیا مناسبشان هست یا نه.

لوگو بخش مهمی از برند شماست و باید درست و مناسب طراحی شود. این لوگو قرار است در همه جا دیده شود، روی وبسایت، روی بسته بندی محصولات، روی کارت ویزیتتان و… پس ساده از کنارش نگذرید. یک طراحی لوگوی حرفه ای نه تنها به خوبی ارزش های برند شما را به مخاطبین منتقل می کند بلکه می تواند با خلق یک برداشت اولیه خوب به شما در متمایز شدن از رقبا کمک کند.

تیم آوند استودیو از حرفه ترین طراحان مشهد تشکیل شده و اطمینان حاصل می کند که برند شما لوگویی زیبا وخاص داشته باشد، همین حالا به ما تماس بگیرید تا شما و برندتان را یک گام به موفقیت نزدیک تر کنیم.

مشخص کردن هویت برند

لوگوی شما باید نشان دهنده شخصیت برند شما باشد. برای همین ابتدا باید به هویت برند خود فکر کنید، وقتی به جواب آن رسیدید و فهمیدید که چه چیزی باعث خاص بودن شما می شود، انتخاب طرح های مناسب که بتواند پازل تان را کامل کند برایتان آسانتر می شود.

پاسخ به این چند سوال می تواند شما را در رسیدن به هویت برند خود کمک کند:

  1. چرا این کسب و کار را شروع کردیم؟
  2. به عنوان یک شرکت چه باورها و ارزش هایی برای ما مهم است؟
  3. چه کاری را بهتر از دیگران انجام می دهیم؟
  4. چه چیزی ما را خاص می کند؟
  5. اگر بخواهیم برند خود را در سه کلمه توصیف کنیم، آن چیست؟
  6. سه کلمه ای که می خواهیم مشتریانمان برای توصیف ما از آنها استفاده کنند چیست؟

طراحی لوگو ، طراحی لوگو حرفه ای

برای طراحی خود الهام بگیرید

سخت ترین بخش در فرآیند طراحی لوگو می تواند پیدا کردن چیزی برای الهام گرفتن از آن باشد. در ادامه نکاتی آورده شده که می تواند این بخش را برایتان ساده تر نماید.

ایده پردازی

می توانید با جمع آوری ایده ها کار خود را شروع کنید. یک جلسه طوفان فکری مناسب می تواند به شما کمک کند تا کلیت آن چیزی را که می خواهید طراحی کنید مشخص نمایید. در ادامه سه گام برای اینکه بتوانید به بهترین و خلاقانه ترین طراحی لوگو دست یابید آورده شده است.

از قوانین طوفان فکری پیروی کنید

طوفان فکری یعنی بیرون کشیدن همه ایده ها و نوشتن آنهاست حتی ایده هایی که واقعا بد هستند. حتی یک ایده بد نیز می تواند جرقه گفتگویی باشد که در نهایت به یک راه حل خوب منجر شود.

به مانند مخاطبان خود فکر کنید

فهرستی از کلماتی تهیه کنید که بخوبی برند شما را توصیف کند. مانند یک عضو از جامعه هدف خود فکر کنید و همیشه به خاطر داشته باشید که چه چیزی برای آنها مهم است.

هر سری ایده ای دارد

شاید طوفان فکری یک نفره خوب باشد ولی فقط و فقط تنوع باعث می شود که جادو اتفاق بیفتد. افرادی را از هر دپارتنمان های مختلف شرکت یا حتی دوستان و شرکای تجاری خود را بیاورید و از آنها کمک بخواهید. به یاد داشته باشید هر چه تعداد دیدگاه ها بیشتر باشد، بهتر است.

در هنگام طوفان فکری برای لوگو، از خارج از چارچوب فکر کردن و متفاوت بودن نترسید. به لوگو های زیر دقت کنید. این لوگو ها ایده‌هایی را که لزوماً به یکدیگر مربوط نمی‌شوند را به خوبی با هم ترکیب کرده اند، مثلا ارز دیجیتال و غارنشینان در لوگوی Crypto Caveman  و استفاده از یک زنبور عسل و یک نشانگر روی نقشه در لوگوی Sweet Trip این نوع طرح ها و انتخاب‌ها به این برند ها کمک می کند تا شخصیت خود را نشان داده و از بقیه متمایز شوند.

طراحی لوگو در مشهد ، طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو در مشهد ، طراحی لوگو حرفه ای

ایجاد مود برد

مود برد می تواند ابزار مناسبی برای الهام گرفتن باشد. می‌توانید با چسباندن تصاویر یک تابلوی واقعی ایجاد کنید و یا یک تابلوی دیجیتال بسازید (مثلا با پینترست). همه تصاویری را که برایتان جذاب است جمع آوری کنید. این تصاویر می توانند شامل همه چیز (لوگوی برند های دیگر، ترکیب رنگ ها، المانها و…) باشند. با استفاده از مود برد در کوتاه ترین زمان برایتان روشن می شود که به چه سبک طراحی و ویژگی هایی علاقه دارید.

به این فکر کنید که چگونه می شود با لوگو، نوع کسب و کارتان را تجسم نمود. لوگوی Simply Rooted را ببینید. کسب و کار آنها غذاهای محلی و ارگانیک است و لوگوشان کاملاً آن را منعکس می کند. اگر به همین سبک ها علاقه دارید، مود برد شما نیز می تواند شامل تصاویری از لوگوهای قدیمی، المان ها و طرح های دستی و اشکال و رنگ های ارگانیک باشد. یا در مثال بعدی، لوگوی Rugged هویت برند «محکم و نیرومند» خود را با یک طراحی جسورانه و خشن به تصویر می‌کشد، اما استفاده از رنگ طلایی توانسته جلوه ای لوکس و تجملی نیز به لوگو بدهد. مود برد این فرصت را برایتان فراهم می کند تا همه این عناصر را کنار هم بچینید.

طراحی لوگو مشهد آوند استودیو

طراحی لوگو مشهد آوند استودیوبررسی رقبا

بهترین جا برای دیدن و ایده گرفتن بررسی رقباست. همه را بررسی کنید، ببینید مخاطبان چه چیزی را می پسندند و چه چیزهایی را نه. در همین حین به این فکر کنید که چه ویژگی هایی شما را از رقابیتان متمایز می کند و چگونه می توانید با یک طراحی لوگو خوب بر این ویژگی ها تاکید کنید.

باید به وضوح خود را از رقبای خود متمایز کنید. برای مثال رنگ لوگوی خود را طوری انتخاب کنید که واقعا متفاوت باشد. یا اگر رقبا از طرح های لوگوی سنتی و کلاسیک استفاده می کنند شما می توانید با یک لوگوی مدرن نگاه ها را به خود جلب کنید.

به مثال های پایین نگاه کنید. همه این ها شرکت های حسابداری هستند. لوگوی شیر برای Orthrus Ventures کلاسیک و قابل اعتماد است، در حالی که لوگوی Tidy Finance مدرن و جذاب است. حتی می توانید از لوگوی Hot Toast با رنگ های روشن و طرح بامزه اش الهام  بگیرید.

طراحی لوگو در مشهد آوند استودیو

طراحی لوگو در مشهد آوند استودیو

طراحی لوگو در مشهد آوند استودیو

انتخاب سبک طراحی

حال که ایده کاملی از نام تجاری خود دارید، زمان آغاز طراحی فرا رسیده است. عناصر مختلفی از جمله رنگ ها، اشکال، تصاویر، تایپوگرافی و… در اینجا به کار گرفته می شوند. سعی کنید طراحی لوگو را گام به گام پیش ببرید و با تمرکز روی هر عنصر از سردرگم شدن خود جلوگیری کنید.

وقتی به لوگوی خود فکر می کنید، اولین کار انتخاب یک طرح زیبایی شناسی مناسب برای برند خود است. نمی توان یک نسخه برای همه پیچید، باید با دقت تمام سبک طراحی خود را انتخاب نمایید.

تیم حرفه ای آوند استودیو مشهد با در نظر گرفتن همه این موارد این مهم را به بهترین شکل برای شما به انجام رسانده و شما می توانید با خیالی آسوده روی کسب و کارتان تمرکز نمایید. برای استعلام قیمت و ثبت سفارش طراحی لوگو در مشهد با کارشناسان ما تماس بگیرید.

طراحی بسته بندی در مشهدکلاسیک

استفاده از ترندهای روز برای لوگو می تواند ایده جالبی باشد، اما بزرگ ترین مشکل ترند ها این است که به همان سرعتی که محبوب شده اند کهنه و فراموش می شوند. استفاده از سبک طراحی کلاسیک می تواند باعث ماندگاری بیشتر طرح شما شده و کمک کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید. این سبک طراحی را تا حد امکان ساده نکه داشته و در آن از  ترکیب های رنگی، تصاویر و فونت های دیوانه‌وارخبری نیست. سبک کلاسیک این پیام را به مخاطب انتقال می دهد که شما قابل اعتماد و فروتن هستید.

طراحی لوگو مشهد آوند استودیووینتیج و رترو

دلیلی برای محبوب بودن سبک های وینتیج و رترو وجود دارد. آنها گذشته را به یاد شما می آورند و حس لذت بخش نوستالژی را برمی انگیزند. یک لوگو با سبک وینتیج یا رترو به مشتریان می گوید که تاریخ برای شما مهم است و هر محصولی که می فروشید درست ساخته شده است. به عنوان مثال، لوگوهای به سبک قدیمی و با دست طراحی شده در پالت های رنگی قهوه ای و بژ به خوبی در این سبک قرار می گیرند.

طراحی لوگو مشهد آوند استودیو

مدرن و مینیمال

برندها اغلب برای اینکه نشان دهند مدرن و به روز هستند یک سبک تمیز و مینیمال را برای طراحی انتخاب می کنند. در این سبک از بیشتر فضای طرح سفید و خالیست و در آن جزییات کم و خطوط ساده استفاده می شود. داشتن یک طرح مینیمال و مدرن به مشتریان شما نشان می دهد که برند شما به روز و جذاب است و می داند چه چیزی برای مشتریان اهمیت دارد.

طراحی لوگو مشهد آوند استودیو

سرگرم کننده و بامزه

این سبک طراحی برای برندهایی که مخاطب هدفشان جوانان هستند محبوب است. سبک سرگرم کننده و بامزه معمولا رنگارنگ و جذاب است و اصولا از نمادها و سمبل هایی در آن استفاده می شود که بتواند فضایی مثبت و دوستانه را خلق نماید. برای نشان دادن فان بودن برند خود می توانید از یک نماد یا طراحی بامزه استفاده کنید.

طرح با دست کشیده شده

سبک طرح هایی که با دست کشیده شده است پیام واضحی را به مخاطب منتقل می کند. این برند منحصر به فرد بوده و نشانگر کیفیت کارهای انجام شده با دست است. این سبک در ترکیب با سایر سبک ها، مانند وینتیج، به خوبی کار می‌کند و به بهترین نحو می تواند پیام برند را به مخاطب انتقال دهد. حتی می شود آن را با سبک های مینیمال و سرگرم کننده ترکیب کرد.

طراحی لوگو در مشهد آوند استودیو

طراحی بسته بندی در مشهد

انتخاب سخت شد؟

مطمئنا مجبور نیستید فقط یکی ازین سبک ها را انتخاب کنید، می توانید این سبک ها را مطابق با برند خود با هم ترکیب نمایید.

پیدا کردن لوگوی مناسب

علاوه بر سبک های کلی لوگو که در بالا به آنها اشاره شد، هفت نوع اصلی لوگو وجود دارد که می توانید هنگام طراحی لوگو از بین آنها انتخاب کنید. البته انتخاب از میان آنها اجباری نیست و می توان مطابق با برند آنها را با هم ترکیب کرد تا به یک طرح منحصر به فرد و خاص دست یافت.

لوگوهای حروف (از حروف برای طراحی لوگو استفاده می شود)

لوگوهای حروف می توانند برای ساده سازی لوگوی شرکت شما عالی باشند، به خصوص اگر نام شرکت بسیار طولانی بوده و یا به سختی به خاطر سپرده شود. بسیاری از کسب و کارها لوگوی خود را از حروف اول نام خود برمی گزینند، به HP، CNN یا H&M فکر کنید. این مونوگرام ها می توانند برای لوگوهای مینیمال عالی باشند، اما به یاد داشته باشید که انتقال پیام برند و نوع کسب و کار به مخاطب با استفاده از این طرح ها چندان آسان نیست.

لوگوهای کلمه (یا لوگوتایپ)

لوگوهایی که با کلمات ساخته می شوند راهی آسان برای استفاده از نام برند شما به عنوان لوگو هستند. برای اینکه بتوان به این سبک لوگو شخصیت بخشید و آن را متمایز و خاص نمود از تایپوگرافی استفاده می شود. از لوگوهای کوکاکولا و گوگل می توان به عنوان مثال های مناسب یاد نمود.

طراحی لوگو در مشهد آوند استودیو

لوگو های تصویری (یا نمادهای تصویری)

استفاده از تصاویر برای لوگو دقیقا همان چیزی است که وقتی کلمه لوگو به گوشمان میخورد به آن فکر می کنیم. این تصاویر نمادین به راحتی برای مخاطب قابل تشخیص بوده و برند شما را نشان می دهند. می توانید از تصاویر ساده یا پیچیده استفاده نمایید، فقط به خاطر داشته باشید تصویری که برمی گزینید باید بتواند ارتباطی منحصر به فرد با برند شما ایجاد نماید. لوگوهای اپل، تویتر و… مثال های خوبی ازین دست هستند.

طراحی لوگو در مشهد آوند استودیوطراحی لوگو در مشهد

طراحی لوگو در مشهد آوند استودیو

لوگوهای ابسترکت یا انتزاعی

به جای یک نماد یا تصویر قابل تشخیص، لوگوهای انتزاعی از اشکال هندسی ساخته می شوند  که البته ارتباطی فوری با یک تصویر ایجاد نمی کنند، اما می توانند چیزی جدید و منحصر به فرد برای برند شما باشند. داشتن یک لوگوی انتزاعی می تواند شما و کسب و کارتان را به نمادیمنحصر به فرد و خاص تبدیل کند. به مثال توجه کنید. لوگوی Printy مثال مناسبی برای یک نماد انتزاعی است که همزمان هم مدرن به نظر می رسد و هم دارای شخصیت می باشد. اگر می خواهید لوگوی انتزاعی شما حالت یا احساس خاصی بیان کند، معانی و مفاهیم شیپ ها و اشکال هندسی را باید به دقت بررسی نمایید.

طراحی لوگو مشهد آوند استودیو

طراحی لوگو در مشهد

طراحی لوگو مشهد آوند استودیومسکات

استفاده از مسکات برای لوگو می تواند راهی مناسب برای شخصیت بخشیدن به برند شما باشد. مسکات ها اصولا شخصیت های رنگارنگ و کارتونی هستند که کسب و کار شما را به شیوه ای دوستانه به نمایش می گذارند. از KFC و Pringles می توان به عنوان معروف ترین مثال ها یاد نمود.

طراحی لوگو مشهد آوند استودیوطراحی لوگو مشهد آوند استودیو

لوگوهای ترکیبی

این نوع لوگو از ترکیب چند عنصر با هم تولید می شود. برای مثال یک تصویر یا عنصر گرافیکی در کنار نام برند قرار می گیرد و با هم ترکیب می شود تا یک لوگوی منحصر به فرد و متمایز خلق شود. لوگوی Brite Side دقیقا به همین صورت طراحی شده است. مخاطب در اینجا هر دو عنصر را با نام تجاری شما مرتبط می کند، که به شما این امکان را می دهد که هر دو را به تنهایی یا با هم استفاده کنید. در طراحی لوگوی برگر کینگ و دوریتوز نیز از همین سبک استفاده شده است.

طراحی لوگو در مشهد آوند استودیو

طراحی لوگو در مشهد آوند استودیو

طراحی لوگو در مشهد آوند استودیولوگو امبلم

لوگو امبلم از قرار گرفتن فونت درون یک آیکون یا سمبل شکل می گیرد. این نوع لوگوها ظاهری سنتی داشته و می توانند تأثیر قابل توجهی روی مخاطب داشته باشند، بنابراین اغلب مدارس و سازمان ها و مراکز دولتی از آن استفاده می نمایند (لوگوی هاروارد). درست است که این لوگوها سبکی کلاسیک و سنتی دارند اما برخی شرکت ها توانسته اند نمادهای سنتی را با طرح های لوگوی متناسب با قرن بیست و یکم مدرن کنند (لوگوی استارباکس و پری دریایی داخل آن).

طراحی لوگو در مشهد آوند استودیو

طراحی لوگو در مشهد آوند استودیو

طراحی لوگو در مشهد آوند استودیو

تیم حرفه ای آوند استودیو مشهد با در نظر گرفتن تمام موارد فوق طرحی درخور نام و کسب و کار شما طراحی و اجرا می کند و اطمینان حاصل می کند که شما و کسب و کارتان در بازار هدف خود خاص و متمایز باشید. می توانید جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش طراحی لوگو در مشهد با تیم آوند استودیو تماس حاصل کنید.

طراحی بسته بندی در مشهد

دقت به رنگ ها

رنگ ها می توانند معانی متفاوتی داشته باشند، روانشناسی رنگ ها موضوع گسترده و پیچیده ای است اما به طور خلاصه می توان بیان نمود که هر رنگ نشان دهنده احساسات و مفاهیم خاصی است. در این باب مطالب زیادی در سراسر وب هست که می توانید برای اطلاعات بیشتر آنها را بررسی نمایید.

  • قرمز: این رنگ نشان دهنده هیجان، اشتیاق و خشم است. اگر برند شما پر هیاهو و جوان پسند است و می خواهد متمایز باشد، انتخاب خوبی است.
  • نارنجی: رنگ نارنجی کمتر از قرمز استفاده می شود اما به همان اندازه پرانرژی است. این رنگ پر جنب و جوش، نشاط آور و سرزنده است.
  • زرد: اگر می خواهید در دسترس و دوستانه به نظر برسید، رنگ زرد انتخاب مناسبی است. این رنگ شاد و جوان پسند می باشد.
  • سبز: این رنگ را می توان تقریبا برای هر برندی استفاده کرد. اما بیشتر به کسانی توصیه می شود که می خواهند برندشان را با طبیعت ارتباط دهند.
  • آبی: یک انتخاب بسیار کلاسیک و رایج است. آرام بخش و خونسرد است و نماد اعتماد و پختگی است.
  • بنفش: رنگ بنفش می تواند انتخاب مناسبی برای لوکس و تجملاتی بودن باشد. بسته به شید آن، بنفش می تواند رنگی مرموز یا زنانه باشد.
  • صورتی: اگر به دنبال رنگی دخترانه هستید، هیچ چیز بهتر از رنگ صورتی نیست. اما صبر کنید این تمام داستان نیست! با شید های مختلف رنگ صورتی مانند رز پاستیلی، صورتی ملنیال یا سرخابی نئون، رنگ صورتی می تواند به لوگوی شما ظاهری بالغانه و خونسرد و در عین حال جوان و زنانه بدهد.
  • قهوه ای: ممکن است انتخابی عجیب بنظر آید، اما این رنگ برای لوگوهای کلاسیک، قدیمی و مردانه بسیار مناسب است و می تواند به برند شما ظاهری دست ساز، منحصر به فرد و کلاسیک بدهد.
  • مشکی: اگر به دنبال ظاهری شیک، مدرن و مجلل هستید، مشکی انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.
  • سفید: می خواهید لوگوی برندتان تمیز، مدرن و مینیمال به نظر برسد؟ سفید بهترین انتخاب است. بعلاوه این رنگ به عنوان یک رنگ خنثی در ترکیب با تمام رنگ های دیگر به خوبی کنار آنها می نشیند، و حس تمیزی و جوانی را به لوگو اضافه می کند.
  • خاکستری: اگر می خواهید ظاهری بالغ، کلاسیک و جدی داشته باشید، خاکستری بهترین رنگ است.

ترکیب رنگ ها

می توانید چندین رنگ را با هم ترکیب کنید تا یک داستان برند خوب را بیان نمایید. برای انتخاب رنگ هایی که به خوبی  کنار هم می نشینند و با هم ترکیب می شوند، نگاهی به چرخه رنگ بیندازید.

رنگ های مکمل در چرخه رنگ دقیقا در مقابل یکدیگر قرار می گیرند. و به بهترین شکل همدیگر ر را نمایش می دهند و ظاهری بسیار پویا ایجاد می کنند.

رنگ های مشابه روی چرخه نزدیک بهم هستند. اگر می‌خواهید رنگ‌های لوگوی شما با هم هماهنگ باشد، این انتخاب مناسب است.

رنگ های سه گانه از سه بخش با فاصله مساوی از هم در چرخه رنگ انتخاب می شوند (مثل مثلث). برای خلق یک اثر محرک و جسورانه می توانید از این طریق رنگ های خود را انتخاب کنید.

برای بهتر درک کردن این موضوع می توانید عبارت چرخه رنگ را جست و جو کرده و اطلاعات کاملی در این باره کسب نمایید.

انتخاب تایپوگرافی مناسب

فونتی را باید انتخاب کنید که لوگوی شما را تکمیل کند. در ادامه چند نوع از فونت های اصلی آورده شده که استفاده از آنها می تواند ظاهری منحصر به فرد به لوگوی شما بدهد.

فونت های سریف

فونت های سریف می توانند لوگوی شما را کلاسیک و با کیفیت جلوه دهند. سریف ها همان زائده های کوچک در حروف هستند و باعث می شوند نوشته کمی قدیمی تر به نظر برسد. تنوع این فونها بالاست و با هر نوع طراحی خوب چفت می شوند، به خصوص با طرح های قدیمی، ظریف یا کلاسیک. به نمونه نگاه کنید، یک ظاهر شیک و جاودانه برای برند Avalon طراحی شده است.

فونت های سنس سریف

فونت های Sans-serif برای داشتن ظاهری مدرن و تمیز عالی هستند. این فونت ها بر خلاف فونت های سریف زائده های کوچک را ندارند و همین باعث می شود بسیار شیک، مدرن و ساده به نظر برسند.

طراحی لوگو در مشهد آوند استودیو

فونت های اسکریپت

فونت های اسکریپت یادآور دست خط هستند. این فونت ها نیز بسیار متنوع هستند. برای شخصی تر کردن لوگوی خود می توانید از این فونت ها برای تایپوگرافی استفاده نمایید.

فونت های دیسپلی

این فونت ها، فونت های تزئینی هستند که نگاه ها را به خود جلب می کنند. به لوگوی Perfect You نگاهی بیندازید، طراح با یک فونت دیسپلی موفق شده ظاهر سرگرم کننده دهه هفتادی به لوگو ببخشد.

طراحی لوگو در مشهد آوند استودیو

طراحی لوگو در مشهد آوند استودیو

با ترکیب فونت های مختلف را با یکدیگر می توانید تایپوگرافی فوق العاده قدرتمندی خلق نمایید.

عناصر طراحی خود را کنار هم بچینید

حال که تمام عناصر برند خود را پیدا کرده اید، این عناصر باید به خوبی کنار یکدیگر بنشینند تا بتوانند تا حال و هوای مورد نظر شما را ایجاد کنند.

با یک نگاه به لوگوی برند زیبایی Voany متوجه می شوید که یک برند شیک،زیبا، با کیفیت و طبیعی است. این برند از لوگوی ترکیبی به شکلی ارگانیک، فونت سریف کلاسیک و پالت رنگ قهوه‌ای و بژ استفاده می‌کند. در مقابل برند Reflect Academy با ترکیب فونت مدرن با اشکال رنگارنگ و انتزاعی برای ظاهری تازه و منحصر به فرد و چشم نواز به نظر می رسد.

با طراح خود در ارتباط باشید

برای اینکه طرح شما همان چیزی که می خواهید از کار در بیاید به طور شفاف با طراح خود صحبت کنید. تا آنجا که می توانید اطلاعات دقیقی در مورد شرکت و سبک خود به طراح بدهید تا او بتواند چیزی واقعا منحصر به فرد و خاص برای شما طراحی کند.

به طراح خود اعتماد داشته باشید و سعی کنید به پیشنهادات او نیز گوش دهید. به یاد داشته باشید، طراح شما فردی متخصص است و می داند یک لوگوی خوب چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد. ارائه بازخوردهای دقیق و واضح، همان چیزی است که به طراحان درکی درست از آنچه شما دوست دارید می دهد. به خاطر داشته باشید، وقتی شما و طراحتان با هم همکاری کنید می توانید بهترین طرح ها را خلق کنید.

شرکت طراحی لوگو در مشهد

شما می توانید با خیالی آسوده کار طراحی لوگوی کسب و کار خود را به ما بسپارید. تیم آوند استودیو مشهد با بهره گیری از زبده ترین افراد در حوزه طراحی گرافیک آماده است تا سفارشات طراحی لوگو در مشهد را طراحی و اجرا نماید. برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش می توانید همین الان با کارشناسان ما در آوند استودیو مشهد تماس بگیرید.

طراحی بسته بندی در مشهد

ارزیابی انتخاب ها

ارزیابی گزینه های طراحی لوگو می تواند کار سختی باشد از دوستان، مشتریان بالقوه و همکاران خود در این زمینه می توانید کمک بگیرید.

طراحی لوگو ، طراحی لوگو حرفه ای

یک لوگوی خوب

یک لوگوی خوب بلافاصله قابل تشخیص است، پیام برند شما را بخوبی به مخاطب منتقل کرده و شما را متمایز می کند. یک طراحی لوگوی حرفه ای باید با هویت برند شما مطابقت داشته و همچنین باید بتوان آن را در هر جا و هر سایزی استفاده نمود.

ویژگی های یک لوگوی خوب:

منحصر به فرد و متمایز است

در یاد ها می ماند

در هر کجا و با هر سایزی می شود آن را استفاده کرد

هویت برند شما را به خوبی به نمایش می گذارد

طرحش با گذر زمان قدیمی نمی شود

اما چطور می توان یک لوگوی خوب داشت؟ این چند سوال را هنگام بررسی گزینه ها از خود بپرسید

می توانید زیر دو ثانیه لوگو را تشخیص بدهید؟ آیا مصرف کننده ها با دیدن لوگو بلافاصله متوجه می شوند کسب و کار شما چیست؟

ساده و به یاد ماندنی است؟ مشتریان می توانند آن را به خاطر بسپارند؟

می تواند پاسخی برای تمام نیازهای برند شما باشد؟

آیا طراحی آن با گذر زمان قدیمی می شود و باید چند سال دیگر یک طراحی مجدد انجام دهید؟

طراحی لوگو منحصر به فرد است و شما را از رقبایتان متمایز می کند؟

آیا برای مخاطب هدف شما جذاب است؟

طراحی لوگو ، طراحی لوگو حرفه ای

بدیهی است که اگر بیزینس شما فروش لباس کودکان است، نیاز به لوگویی دارید که بتوان آن را روی پارچه لباس ها به راحتی دوخت. یا فرض کنید کارتان تولید و فروش ماءالشعیر و یا یک یک شرکت نرم افزار فعال در زمینه تولید اپ های تلفن همراه هستید. قاعدتا نیازها و انتظارات برند شما از یک لوگو بسیار متفاوت خواهد بود. در حین طراحی لوگو همیشه به خاطر داشته باشید قرار نیست سلیقه شخصی خود را اعمال کنید باید ببینید چه طرحی برای برند و کسب و کار شما بهتر کار می کند.

در زمان طراحی لوگو از چه کارهایی بپرهیزیم

  • تسلیم کلیشه نشوید. فرض کنید یک دندانپزشک هستید، بنابراین لوگوی شما باید یک دندان در آن داشته باشید؟ قطعا نه.
  • از طرح های خیلی پیچیده دوری کنید. به خاطر داشته باشید یک لوگوی ساده بهتر در یاد ها می ماند.
  • طراحی شما نباید بر اساس ترند های روز باشد. ترند ها زود تر آنچه که محبوب شده اند از مد می افتند، قدیمی و فراموش می شوند. بنابراین مطمئن شوید که طراحی شما بعد از سه سال قدیمی نمی شود.
  • لوگوی شما جای صرفه جویی در هزینه نیست، هر چقدر پول بدهید همانقدر آش می خورید!

طراحی لوگو را در برند خود ادغام کنید

گام بعدی پس از طراحی لوگو چیست؟

وقتی طرح لوگوی شما تکمیل شد، شما مبنای ایده آلی برای برندینگ کسب و کارتان را در اختیار دارید (چه برای طراحی کارت ویزیت، چه طراحی بسته بندی یا طراحی وبسایت). لوگوی شما نقطه شروعی برای برند شما است و می توانید بر اساس آن ظاهری یکپارچه برای برند خود خلق کنید. و اینجاست که کسب و کار شما آماده است تا چهره جدید خود را به دنیا نشان دهد!

طراحی لوگو در مشهد

طراحی لوگو در مشهد و پیدا کردن طرح مناسب برای لوگو می تواند کاری دشوار و زمان بر باشد، تیم آوند استودیو مشهد با تجربه چند ساله در طراحی، بخصوص طراحی لوگو اختصاصی می تواند این پروسه را برای شما تسهیل کرده و طراحی لوگویی زیبا، خاص و مطابق با کسب و کار شما برایتان طراحی و اجرا نماید. اگر سفارش طراحی لوگو در مشهد دارید، هم اکنون می توانید با کارشناسان زبده ما در آوند استودیو مشهد جهت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش تماس بگیرید.

سوالات متداول


آیا همه کسب و کارها به لوگو احتیاج دارند؟

بله، لوگو نشان دهنده هویت و برند شماست و لوگو باعث می شود که مشتریان شما را به خاطر بسپارند، داشتن یک لوگوی استاندارد از ملزومات برای یک کسب و کار موفق می باشد.


چرا استفاده از لوگوهای آماده توصیه نمی شود؟

یک لوگوی آماده و از پیش طراحی شده هرگز نمی تواند هویت شما را به خوبی نشان دهد. همچنین این نوع لوگوها هیچ ویژگی متمایزی نداشته و در ذهن مخاطب ماندگار نخواهند بود.


ویژگی یک لوگوی خوب چیست؟

یک لوگوی خوب علاوه بر داشتن زیبایی وجذابیت، باید ارزش های برند را به خوبی نشان دهد. همچنین باید پیام برند را به خوبی به مخاطب هدف منتقل نماید


هزینه طراحی لوگو چقدر است؟

هزینه طراحی بسته به سبک و نوع لوگو متفاوت است، شما می توانید جهت استعلام قیمت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.


طراحی یک لوگو چقدر زمان می برد؟

بسته به نوع  و طرح لوگو بین یک هفته تا ده روز کاری زمان می برد.


امکان عقد قرارداد برای طراحی لوگو وجود دارد؟

بله، ما آمادگی عقد قرارداد برای تمام خدماتی که ارائه می کنیم را داریم و امکان صدور فاکتور برای کلیه خدمات فراهم است.

36 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *