امروزه، طراحی بسته بندی شما، تاثیر مستقیم در موفقیت یا شکست شما در بازار دارد. طراحی بسته بندی خوب می تواند باعث افزایش فروش محصولات شده و نقش مهمی در موفیقت محصول شما در این بازار  پر رقابت داشته باشد. برای اینکه اهمیت طراحی بسته بندی در مشهد برایتان ملموس تر باشد یک مثال ساده می زنیم، فقط فروشگاه زنجیره ای محل خود و تعداد محصولات موجود در قفسه های هر راهروی فروشگاه را در نظر بگیرید. حق انتخاب بسیار زیاد است و شما به عنوان یک تولید کننده باید هر کاری از دستتان بر می آید انجام دهید تا دیگر رقبا متمایز شوید. در این نوشته قصد داریم در خصوص طراحی بسته بندی در مشهد و اهمیت آن صحبت کنیم.

بازاریابی به روش سنتی، ایجاد کمپین‌های مختلف در شبکه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال همه و همه می توانند به شما برای رسیدن به هدف کمک کنند.

انجام حمایت های مالی، حضور در رویدادهای ورزشی و حتی بازاریابی دهان به دهان هنوز هم تاثیر زیادی می تواند بر موفقیت محصول شما داشته باشد. با این حال، اگر بسته بندی محصول شما برای بازار هدف شما جذاب نباشد، این کمپین ها کمک چندانی به موفقیت آن نخواهد کرد.

یک طراحی بسته بندی مواد غذایی جذاب، محصول شما را به نحو خوب و به یاد ماندنی در ذهن مصرف کننده جای می دهد.

یک طراحی بسته بندی جذاب در ادامه می تواند احساسات و عواطف خاصی را در مشتریان بر انگیزد و در نهایت فروش محصول شما را افزایش دهد.

همچنین خلاقیت، آگاهی و آینده نگری خود را به مشتریانتان اثبات نموده و به آنها نشان می دهید که برایتان اهمیت دارند.

موفقیت شما به شدت به نوع طراحی بسته بندی ای که انتخاب می کنید، بستگی دارد. هیچ تولید کننده ای نیست که دوست نداشته باشد محصولاتش پر فروش شوند. تخصص آوند استودیو مشهد طراحی بسته بندی های خاص، زیبا و متمایز است. ما شما را یاری می کنیم تا به طرح بسته بندی دلخواه و مطابق با سلایق بازار هدف خود برسید و از این طریق فروش بهتری را تجربه کنید.

طراحی بسته بندی در مشهد

در ادامه این مقاله به نکات مهمی که هر تولید کننده در هنگام طراحی بسته بندی در مشهد برای محصولات باید در نظر بگیرد، نگاهی می اندازیم.

سوالاتی که قبل از شروع طراحی بسته بندی در مشهد باید به آنها پاسخ دهید

چه خودتان بخواهید بسته بندی محصول خود را طراحی کنید و یا کار را به یک طراح حرفه ای بسپارید، اولین گام قرار دادن پیام‌های برندتان روی بسته بندی است.

محصولی که می خواهید برای آن بسته بندی طراحی کنید چیست؟

نوع محصولی که می خواهید برای آن بسته بندی طراحی کنید نوع طراحی شما را تعیین می کند. برای مثال، اگر شکلات‌ لوکس و ممتاز برای اقشار پردرامد تولید می کنید، نوع فونت‌ها، المان ها و تصاویری که روی بسته‌بندی استفاده می کنید باید نشان دهنده لوکس بودن محصول باشد و با طراحی بسته بندی یک تولید کننده که عمده فروشی این محصول را انجام می دهد زمین تا آسمان تفاوت داشته باشد.

مخاطب هدف شما چه کسانی هستند؟

باید مخاطبین هدف خود را کامل بشناسید و تصویری کامل از مخاطب هدف ایده آل خود داشته باشید تا بتوانید محصولی برای آنها تولید کنید که پاسخگوی نیاز های آنان باشد.

به عنوان مثال، اگر مخاطب هدف شما قشر بانوان پردرامد هستند، ابتدا باید درباره برند هایی که می خرند، اینکه چقدر حاضرند برای محصولات مشابه شما هزینه کنند و چه سبکی از بسته بندی نظرشان را جلب می نماید تحقیق کنید. انجام این کارها به شما کمک می کند تا بتوانید محصولی ایده آل برای مخاطبان هدف خود تولید کنید که پاسخگوی همه نیازهای آنها باشد.

برند و محصول خود را چگونه توصیف می کنید؟

به برند خود به عنوان یک شخصیت فکر کنید از چه کلماتی برای توصیف آن استفاده می کنید؟ پاسخش را یافتید؟! خب حال میتوانید بر اساس آن از فونت ها، المان ها و تصاویر استفاده کرده و طراحی خود را انجام دهید.

ملاحظاتی که در طراحی بسته بندی در مشهد باید رعایت نمایید

اکنون که پیام برندتان را مشخص کردید، وقت آن است از دل آن یک طراحی خلاقانه بیرون بکشید. و با در نظر گرفتن آن، فونت ها، تایپوگرافی، المان ها، تصاویر و سبک طراحی که میخواهید استفاده نمایید را انتخاب نمایید.

اهمیت انتخاب فونت مناسب

بدون شک انتخاب فونت مناسب یکی از مهم ترین تصمیماتی است که می توانید هنگام برندسازی یک محصول بگیرید.

به نقشه راه خود و به ویژه مخاطبان هدف خود نگاه کنید، متوجه خواهید شد که چه پیامی را می خواهید به آنها انتقال دهید. استفاده از فونت ها و استیال های مدرن نشانگر آینده نگر بودن برند شما و محصولتان خواهد بود. یا می توانید با یک فونت کلاسیک نشان دهید که برند شما به ارزش های کلاسیک پایبند است. تایپ فیس و تایپوگرافی را دست کم نگیرید و از کنار آن ساده نگذرید.

ترکیب رنگ روی بسته بندی محصول

روانشناسی رنگ ها می گوید که هر رنگ احساسی را برمی انگیزد، بنابراین وقتی رنگ خود را برای طراحی بسته بندی در مشهد انتخاب می کنید، به این فکر کنید که هر ترکیب رنگی چه چیزی را بیان می کند.

آیا یک طرح مینیمال با رنگ های نرم مد نظر شماست؟ یا دوست دارید از رنگ های جیغ استفاده نمایید؟ رنگ ها جو و شخصیت برند شما نشان می دهند. از المان ها و تصاویری استفاده نمایید که با برند شما همخوانی  داشته باشد.

انتخاب المان ها و تصاویر

حتما نیاز نیست روی بسته بندی مواد غذایی از تصاویر و المان های گرافیکی استفاده کنید، اما می تواند باعث شود تا بسته بندی شما جذاب تر شده و در نهایت توجه ها را به خود جلب نماید.

اگر می خواهید روی بسته بندی خود از تصاویر و المان ها استفاده کنید، به این فکر کنید که چه سبک هایی پیام برند شما را به خوبی منتقل می کنند، و همچنین مخاطب هدف خود را نیز در نظر داشته باشید.

اشکال و فرم های بسته بندی

درست است که ترکیب رنگ و فونت ها از عناصر کلیدی در طراحی بسته بندی مواد غذایی محسوب می شوند، اما باید توجه داشته باشید که شکل فیزیکی و فرم های بسته بندی مواد غذایی نیز بسیار با اهمیت هستند.

برای مثال، سوپ آماده را در نظر بگیرید، گزینه های زیادی در اختیار شماست و می توانید از متریال های مختلف برای بسته بندی آن استفاده نمایید. جعبه مقوایی، پاچ های پلاستیکی و آلومینیومی و یا حتی ظروف شیشه ای.

استفاده از هر کدام ازین گزینه ها پیام متفاوتی از برند شما ارائه می دهد. با انتخاب گزینه های لوکس تر، با مشتریان پر درامد را هدف می گیرید و می توانید قیمت را بالاتر ببرید و بالعکس. با استفاده از مترال های ارزان‌تر می‌توانید محصول خود را در اختیار طیف وسیع تری از  مردم قرار دهید.

اغوا کردن مشتری با یک طراحی بسته بندی مواد غذایی جذاب

وقتی مشتریان در یک فروشگاه مواد غذایی جلوی یخچال می ایستند، با انتخاب های زیادی روبرو می شوند. مصرف‌کننده معمولا محصولی را انتخاب می نماید که طراحی بسته بندی آن برایش جذاب تر باشد و بتواند به نیاز او پاسخ دهد. باید همیشه این را در نظر داشته باشید که تصمیم برای خرید یک محصول به سرعت و تقریباً غریزی گرفته می شود.

با استفاده از تصاویر، رنگ ها، فونت ها و مهندسی اطلاعات مناسب و جذاب در طراحی بسته بندی مواد غذایی می توانید در جلب توجه مصرف کنندگان موفق ظاهر شوید.

خلق هویت برند

طراحی بسته بندی محصول شما باید با ارزش های کسب و کار تان مطابقت داشته باشد و بر هویت برند شما تاکید نماید و آن را به خوبی به نمایش بگذارد. این موارد از اصول اولیه بسته بندی مواد غذایی محسوب می گردد.

برای مثال، شکلات های گران‌قیمت معمولاً در جعبه‌های تزئینی لوکس و خاص بسته‌ بندی می‌شوند و در طراحی خود بسته بندی نیز از تصاویر و المان هایی استافده می شوند که جنبه تجملاتی بودن محصول را به نمایش گذارد. در این مورد بسته بندی به گونه ای طراحی می شود تا به بازار هدف خود (کسانی که عاشق تجملات هستند) نشان دهد که تولید کننده نیز همان ارزش ها برایش اهمیت دارد.

یک محصول سبز(دوستدار محیط زیست) را بردارید و نحوه انتقال هویت برند به مصرف کنندگان را ببینید.

در ساخت این نوع بسته بندی معمولاً از مواد بازیافتی استفاده شده و روی جعبه المان ها و تصاویر مینیمالیستی قرار می گیرند تا ارزش های ساده برند را به مشتریان نشان دهند.

باید ارزش های خود را به مصرف کنندگان محصولتان انتقال دهید و از این طریق آنها را قانع کنید تا روی محصول شما سرمایه گذاری نمایند. حال محصول تولیدی شما هرچه می خواهد باشد، شکلات های گران قیمت، آب میوه های  ارگانیک یا میوه‌های کنسرو شده.

در زمان طراحی هویت برند برای محصول خود، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

تحلیل شرکت و بازار خود

تعیین اهداف مهم و کلیدی

شناسایی مشتریان و بازار هدف

خلق شخصیت برای محصول

در این فرآیند ابتدا باید کسب و کار و بازار خود را ارزیابی نموده سپس برای خود اهداف معقولی (مانند شناسایی مخاطبان هدف) تعیین نمایید.

پس از به انجام رساندن این کارهای طاقت فرسا، با خلق شخصیت برای محصول خود از طریق کمپین‌ها و استراتژی‌های بازاریابی خلاق، می توانید برند خود را تبلیغ کرده و درباره آن صحبت کنید.

طراحی بسته بندی در مشهد

معماری بسته بندی

معماری طراحی بسته بندی باید مطابق با سه اصل ساده باشد:

فرم

عملکرد

زیبایی

نقش بسته بندی محافظت از محتویات داخل آن، حفظ فرم خود مطابق با اندازه و شکل محصول و زیبایی و چشم نوازی آن برای مصرف کنندگان است. و هنگام طراحی بسته بندی مواد غذایی، طراحان باید به فرم، زیبایی و از همه مهمتر، عملکرد بسته بندی توجه ویژه نشان دهند.

بسیاری از برند های محصولات غذایی، فرم، عملکرد و زیبایی را با هم ترکیب کرده اند.

برای مثال آب میوه P.O.M در محصول آب انار خود به خوبی این سه عنصر را با هم تلفیق کرده است. ظروف بسته بندی به شکل دو انار هستند که روی هم قرار گرفته اند (زیبایی)، ظروف از استحکام کافی برای محافظت از محصول در هنگام حمل و نقل را برخوردار می باشند(عملکرد)، و از همه مهمتر، آنها به راحتی در کنار سایر محصولات روی قفسه چیده می شوند(فرم).

و احتمالا به خاطر این طراحی، این محصول می تواند یکی از جذاب‌ترین محصولات برای مشتریان باشد و آنها حاضر باشند کمی بیشتر برای خرید این محصول پرداخت کنند.

شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه مشتریان را به محصول خود جلب نمایید. و در این چند ثانیه، به طور واضح و مختصر باید ویژگی ها و محتویات محصول را به مصرف کننده بگویید.

بیاد داشته باشید که شما در حال رقابت با سایر برندها هستید که محصولاتی مشابه شما را می فروشند. پس اطلاعات مربوط به ارزش غذایی و ویژگی های مهم محصول باید به راحتی روی بسته بندی قابل مشاهده باشد.

شما با به کارگیری این عناصر، محصولی را خلق کرده اید که با سلیقه مصرف کننده می خواند.

بسته بندی باید تکمیل کننده محتویات داخل آن باشد

شاید ساده بنظر برسد اما نوع محصول نقش مهمی در تعیین متریال برای بسته بندی آن دارد. برخلاف مواد غذایی که سریع فاسد شده و باید در بسته های پلاستیکی یا آلمینیومی بسته بندی شوند و در یخچال نگه داری شوند، در مورد بسته بندی مواد غذایی که ماندگاری طولانی تری دارند دست شما برای استفاده از متریال مختلف باز تر است.

با این حال، تنها نباید ایمنی و سلامت محصولات را در نظر داشت.

تطابق محتویات داخل بسته بندی با طرح روی آن

در هنگام طراحی بسته بندی مواد غذایی باید همیشه این را در نظر داشته باشید، طرح و متریال بسته بندی که استفاده می نمایید با محتویات داخل آن سازگار باشد. برای مثال، هیچوقت شرکت های تولید کننده، چیپس ها در بسته بندی مخصوص کراکر یا انواع دیگر کلوچه ها قرار نمی دهند، یا آب معدنی را در قوطی های آلمینیومی مخصوص نوشیدنی های گازدار بسته بندی نمی کنند.

شاید خلق یک بسته بندی خوب بنظرتان دشوار باشد. اما شما باید همه تلاش خود را در طراحی بسته بندی مواد غذایی زیبا، جذاب و کاربردی که توجه مصرف کنندگان را به خود جلب نماید بکار گیرید. بسیاری از برند ها موفق به انجام این امر شده اند و بسته بندی ای اصیل که مصرف کنندگان را درگیر خود کند طراحی کرده اند.

برای نمونه، شرکت چیپس پرینگلز توانسته با یک طراحی مناسب، محصول و ظرف بسته بندی آن را مطابق هم بسازند.

یک استوانه مقوایی که چیپس ها داخل خود جای می دهد. امروزه چیپس پرینگلز در طعم های مختلفی تولید می شود اما محصول اولیه در بسته بندی استوانه ای قرمز رنگ که تصویر یک مرد سیبیلو روی آن نقش بسته بود، عرضه شد.

این بسته بندی میلیون ها مشتری را به خود جذب نموده و مهمتر از آن، توانسته به محبوبیت محصول در بیش از 140 کشور دیگر کمک کند.

صداقت و وضوح

بسته بندی باید به وضوح نشان دهد که محصول داخل آن چیست. زمانی که مصرف کننده بتواند برند و محصول شما را به وضح درک کند شما یک طراحی بسته بندی موفق دارید.

همچنین برای اینکه مصرف کنندگان دوباره سراغ محصول شما بیایند، باید بتوانند به برند شما اعتماد کنند. بخش بزرگی از این اعتماد از طریق صداقت بدست می آید.

بسیاری از برند ها از تصاویر محصول که قرار است روی بسته بندی استفاده شود را ویرایش می کنند تا جذاب تر و اشتها آورتر به نظر رسند و گاهی اوقات این تصاویر خیلی با اصل محصول متفاوت می شوند.

نکته منفی اینجاست که این امر در ذهن خریدار انتظار کاذب در مورد محصول ایجاد می کند و محصول هرگز نمی تواند این انتظارات را برآورده کند. در نتیجه باعث ناراحتی خریدار شده و دفعه بعد او برند دیگری را انتخاب خواهد کرد.

البته اینها به این معنا نیست که شما نباید تصاویر را برای قرار گرفتن روی بسته بند ویرایش کنید. بلکه باید از تبلیغات دروغین و نشان دادن محصول به عنوان چیزی که نیست اجتناب نمایید.

یک طراحی بسته بندی مواد غذایی مینیمال و ساده

اگر می خواهید طبیعی و ارگانیک بودن محصول خود را با طراحی بسته بندی نشان بدهید. سعی کنید بجای استفاده از طرح‌های درهم برهم و شلوغ که حاوی تصاویر زیاد یا رنگ‌هایی متفاوت از هم هستند، از ترکیب رنگ ها و تصاویر مرتبط استفاده نمایید.

اغلب در این محصولات برای طرح بسته بندی از یک پس زمینه ساده (به رنگ سیاه، سفید یا هر رنگ خنثی دیگر) با المان گرافیکی، نام برند و نوع محصول استفاده می شود.

طراحی بسته بندی تطبیق پذیر

اطمینان از اینکه طرح شما می تواند به طرق مختلف مورد استفاده قرار گیرد نیز یک نکته بسیار مهم است.

بسیاری از تولید کنندگان مواد غذایی بسته های چند تایی از یک محصول غذایی را تولید می کنند. همچنین بسیاری از تولید کنندگان محصولات مختلف غذایی را تولید و بسته بندی می کنند و به همین دلیل، طراحی بسته بندی، از جمله طرح لوگو، باید به راحتی در بر روی تعدادی از انواع بسته بندی قرار گیرد.

به عنوان یک تولیدکننده، داشتن یک طرح بسته بندی که بتوان آن را برای انواع محصولات استفاده نمود، دو هدف اصلی را محقق می کند:

به شما فرصت بیشتری برای پاسخگویی به سلایق مختلف مخاطبین هدفتان می دهد.

به مشتریان شما این امکان را بدهد تا سریع محصولات شما را بشناسند و در بلند مدت، در هزینه طراحی مجدد بسته بندی برای محصولاتی که نیازمند آن هستند، صرفه جویی کنید.

بسته بندی هایی با طراحی خاص (مربوط به یک مناسبت یا رویداد) و در تعداد محدود

می توانید برای مناسبت ها یا رویداد های مهم ، طرح هایی را برای محصولاتتان در تعداد محدود در نظر بگیرید. مصرف کنندگان نسخه های خاص هر محصول غذایی را دوست دارند.

برای مثال در طول هالووین، ولنتاین یا هر تعطیلات مهم دیگری به هر فروشگاهی سر بزنید می توانید تعداد زیادی از این نوع محصولات که در تعداد محدود تولید می شود، ببینید. این محصولات خاص، مشتریان را به خرید تشویق می کند.

در زمان طراحی بسته بندی نوع محصول خود را در نظر داشته باشید.

انواع مواد غذایی به بسته بندی های مختلف نیاز دارند. به عنوان مثال، کالاهای خشکبار مانند غلات صبحانه معمولاً در بسته بندی های مقوایی ریخته می شوند، در حالی که محصولاتی مانند سس معمولاً در شیشه یا پلاستیک بسته بندی می شوند.

متریال های مختلف برای بسته بندی

بسیاری از محصولات غذایی را می توان در متریال های مختلف بسته بندی نمود. البته در هنگام انتخاب متریال برای طراحی بسته بندی مواد غذایی به عنوان تولید کننده باید نکات زیر را در نظر بگیرید.

بسته بندی باید محصول را از زمان قرار گرفتن روی قفسه فروشگاه ها یا ویترین یخچال ها تا زمان رسیدن به خانه مشتری، تازه و سالم نگه دارد.

شکیل بودن و زیبایی بسته بندی مهم است، اما بسته بندی محصول باید به اندازه کافی مقاوم باشد تا مواد غذایی داخل آن محافظت نماید.

حمل و نقل و جابه جایی آسان، چینش و قرار گیری مناسب روی قفسه و یا در داخل انبار  بسیار مهم است.

همچنین مدت زمانی که محصول ممکن است روی قفسه فروشگاه ها یا در انبار بماند را در نظر داشته باشید.

مهندسی اطلاعات رو بسته بندی را به درستی انجام دهید. اگر بسته بندی خیلی کوچک باشد می تواند در طراحی اختلال ایجاد کند.

برای داشتن یک طراحی بسته بندی مواد غذایی مناسب، موارد فوق را در نظر بگیرید.

تولید کنندگان تمایل دارند از متریال های معمول و  پر طرفدار برای بسته بندی استفاده نمایند. و بسیاری از متریال های بسته بندی مواد غذایی از پلاستیک، آلومینیوم و مقوا ساخته شده اند.

البته ممکن است بعضی شرکت ها برای بازار های هدف خاص از متریال های جایگزین مانند چوب، فلز و شیشه برای بسته بندی اقلامی مانند شراب، چای و نوشابه استفاده کنند.

نهایت خلاقیت را طراحی بسته بندی مواد غذایی خود بکار گیرید.

همچنین در زمان طراحی بسته بندی حوزه ای که در آن مشغول فعالیت هستید را نیز در نظر بگیرید. زیرا برای برخی از محصولات یک نوع بسته بندی خاص در بازار شناخته شده است و از آن سبک برای بسته بندی محصول استفاده می شود. می توانید بسته بندی شرکت های رقیب را دیده و از آنها الهام بگیرید.

در عین حال، حتما نیاز نیست دنباله رو دیگران باشید. اگر طراحی بسته بندی با دقت انجام پذیرد و زمان صرف آن شود می تواند باعث شود تا طرح بسته بندی شما از رقبا متمایز شده و در نتیجه مورد توجه مشتریان قرار گیرید.

خلاقیت در کاهش هزینه های بالای چاپ و تولید

یکی از مهم ترین موضوعات در طراحی بسته بندی مواد غذایی، هزینه است.

هزینه چاپ و تولید بسته بندی نباید بیشتر از خود محصول باشد.

ارائه یک بسته بندی زیبا برای محصولات بدون صرف کردن هزینه گزاف چالشی است که تمامی تولید کنندگان با آن دست و پنجه نرم می کنند.

با این حال، امروزه به خاطر در دسترس بودن متریال های مختلف و ترکیب کمی نبوغ، تولیدکنندگان راه‌های خلاقانه‌ای برای چاپ و تولید بسته‌ بندی های ارزان قیمت یافته اند.

بازی با طرح ها و رنگ ها

همانطور که می دانید یکی از راه های جذب مشتریان برای محصولات و برندتان، بازی با رنگ ها، طرح ها و الگوهای مختلف است. مثلا می توانید در بسته بندی محصولات خود از طرح ها و رنگ های روشن و جیغ استفاده کنید.

وفاداری به برند پس از آشنایی مصرف کنندگان با برند صورت می پذیرد.

از مزایای محصولات خود صحبت کنید و آن ها را تبلیغ نمایید

از بهترین راه‌ها برای جلب توجه مصرف‌کنندگان ذکر برخی از مزایای محصول، روی بسته‌بندی است.

امروزه مصرف کنندگان آگاهی کاملی از ترکیبات محصولاتی که به آنها فروخته می شود دارند و محصولاتی که به طور واضح و مختصر ترکیبات را روی بسته بندی خود ذکر می نمایند، بیشتر از سایرین طرفدار دارند.

اگر محصول حاوی ویتامین خاصی است و یا فاقد یک ماده مضر است، می توان آن ها را طوری روی بسته بندی درج نمود که کلمات روی بسته بندی به اندازه خود بسته بندی چشم نواز باشند.

برای مثال، محصولات متعددی وجود دارند که توضیحاتی مثل فاقد چربی ترانس، یا بدون افزودنی و یا بدون قند را (به شکلی که توجه مردم را جلب کند) روی بسته بندی خود قید می کنند.

با درج این مزایا بر روی بسته بندی، مصرف کنندگان می توانند به سرعت ارزش غذایی محصول را دریابند و در مورد خرید یا عدم خرید محصول تصمیم بگیرند.

طراحی بسته بندی برای جذب مشتری

الویت شما در زمان طراحی بسته بندی باید مشتریان باشند. کاربر پسند بودن بسته بندی و سهولت استفاده از آن برای مصرف کنندگان اهمیت بسزایی دارد

مثلا، اگر کار شما تولید اسنک و امثال آن است، داشتن یک بسته بندی که بتوان آنرا راحت حمل و جابه جا کرد می تواند یک برگ برند باشد. همچنین می توانید برای محصول خود امکان بسته شدن مجدد درب بسته بندی را در نظر بگیرید تا خریداران محصول شما بتوانند براحتی باقی مانده محصول را بدون نگرانی از کهنه شدن آن در داخل بسته بندی نگه داری نمایند.

اگر واقعا مطمئن نیستید که مشتریان شما در مورد بسته بندی به دنبال چه چیزهایی هستند از آنها سوال کنید!

عوامل زیادی برای خلق یک طراحی بسته بندی مواد غذایی جذاب وجود دارد که بتواند توجه مصرف کنندگان را جلب کند.

علاوه بر طرح و رنگ بسته بندی، باید هزینه های چاپ و تولید و همچنین متریال های مورد استفاده برای بسته بندی محصول غذایی را در نظر داشته باشید.

و اگر قرار است محصول به روش های مختلفی بسته بندی شود، مطمئن شوید که تصاویر و المان های استفاده شده برای طراحی با هر سبک و نوع بسته بندی سازگار باشد.

آسان بودن استفاده از بسته بندی موادغذایی بسیار مهم است و می تواند آن را برای مصرف کنندگان به انتخابی جذاب تر تبدیل کند.

طراحی بسته بندی مواد غذایی علاوه بر زیبا و جذاب بودن، باید از محصول به خوبی محافظت نموده و از استحکام مناسبی برخوردار باشد. همچنین باید هویت برند را به خوبی به نمایش بگذارد.

هدف از طراحی بسته بندی این است که مصرف کنندگان به محصول شما اعتماد کنند، آن را بخرند و نهایتا تبدیل به مشتریان وفادار برند شما شوند. برای سفارش طراحی بسته بندی می توانید با آوند استودیو مشهد تماس بگیرید. ما اطمینان حاصل می کنیم تا محصول شما طراحی بسته بندی خاص، منحصر به فرد و خلاقانه ای داشته باشد تا همیشه یک گام از رقبای خود جلوتر باشید.

طراحی بسته بندی در مشهد سوالات متداول


طراحی بسته بندی در مشهد چقدر مهم است؟

خب، اهمیت داشتن طراحی بسته بندی در مشهد بر کسی پوشیده نیست، همانطور که در بالا اشاره شد، یک طراحی بسته بندی می تواند موفیقت یا شکست شما در بازار را رقم بزند. و شما به عنوان یک تولید کننده باید تمام تلاش خود را بکار بندید تا محصولتان را از رقبا متمایز نمایید.


آیا طراحی بسته بندی بر فروش آن تاثیر دارد؟

صد در صد. یک طراحی بسته بندی خاص، جذاب و زیبا می تواند نگاه های خریداران را برباید، توجه ها را به خود جلب کند و مشتریان را قانع کند که این محصول را از قفسه بردارند.


پروسه طراحی بسته بندی در مشهد به چه صورت است؟

در ابتدا ما ارزش های برند شما را در نظر گرفته و ویژگی های خاص محصول شما را شناسایی کرده و در نهایت با خلاقیت تمام یک بسته بندی خاص، زیبا و منطبق بر ارزش های برند شما و مخاطبین هدفتان طراحی می کنیم.


هزینه طراحی بسته بندی چقدر است؟

تعرفه طراحی بسته بندی ثابت نیست و به معیارهای متفاوتی بستگی دارد، شما می توانید با آوند استودیو تماس بگیرید و از تعرفه های طراحی بسته بندی محصولات مختلف مطلع شوید.


طراحی بسته بندی چقدر زمان می برد؟

پروسه طراحی بسته بندی، بسته به نوع محصول چیزی بین هفت تا ده روز زمان می برد.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *