عکاسی تبلیغاتی تقریبا در همه جا کاربرد دارد. برای مثال شما هر دفعه که می خواهید محصولی خریداری نمایید (چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری از فروشگاه)، عکس های تبلیغاتی محصول مورد نظر را می بینید. بر اساس گزارش ها یک تصویر خوب از محصول می تواند تا 30 درصد شانس فروش محصول را افزایش دهد، بنابراین عکاسی حرفه ای از محصولات و داشتن تصاویر خوب و زیبا از آنها بسیار مهم است.

عکاسی تبلیغاتی از محصولات چرم بارثاوا

عکاسی تبلیغاتی از محصولات چرم بارثاوااگر تولید کننده هستید و قصد معرفی محصولات خود را دارید بهترین شیوه برای به نمایش گذاردن آن عکاسی تبلیغاتی محصول است. تیم آوند استودیو آماده است تا سفارشات عکاسی تبلیغاتی در مشهد را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهد.

برای مشاهده دیگر نمونه کارها روی تصویر زیر کلیک کنید.


از محصولات مختلف می توان به شیوه های متفاوت عکاسی نمود، در این نوشته برای درک بهتر، عکاسی تبلیغاتی را بر اساس معیارهای مختلف تقسیم بندی کرده ایم. در ادامه با انواع مختلف عکاسی تبلیغاتی محصولات آشنا خواهید شد.

عکاسی صنعتی از فست و فود و رستوران

عکاسی تبلیغاتی چیست؟

عکاسی تبلیغاتی را می توان اینطور تعریف کرد. ثبت تصاویر حرفه ای از محصولات برای استفاده از آنها در سایت ها، فروشگاه های اینترنتی، شبکه های اجتماعی و… جهت تبلیغ محصولات و افزایش میزان فروش آنها.

عکاسی تبلیغاتی اصولا با یک پس زمینه تک رنگ انجام می پذیرد تا تمام توجه ها معطوف به محصول بوده و هیچگونه عامل حواس پرتی ای وجود نداشته باشد.

توصیه می شود که برا هر محصول هشت عکس داشته باشید تا مشتری بتواند از همه زوایا محصول را ببیند. تحقیقات نشان داده تعداد عکس ها بر تجربه مثبت مشتری و افزایش میزان فروش آن محصول تاثیر دارند.

انواع سبک های عکاسی تبلیغاتی در مشهد

عکاسی تبلیغاتی شمال سبک های زیر می باشد:

  • عکاسی تکی
  • عکاسی گروهی
  • عکاسی تبلیغاتی از محصولات با سایز معمول
  • عکاسی تبلیغاتی از محصولات با سایز بزرگ
  • عکاسی تبلیغاتی از محصولات با سایز ماکرو
  • نمایش مقیاس یا اندازه
  • عکاسی از بسته بندی محصول
  • عکاسی 360 درجه
  • عکاسی از فرآیند تولید محصول
  • لایف استایل
  • عکاسی فلت لی
  • عکاسی از محصولات در حالت آویز
  • عکاسی مانکن
  • عکاسی با پس زمینه سفید
  • عکاسی سوشال مدیا

آوند استودیو با داشتن تیم حرفه ای و تجهیزات عکاسی و تصیوربرداری آماده انجام سفارشات عکاسی تبلیغاتی در مشهد است. برای استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

عکاسی تکی

یکی از معمول ترین سبک ها برای عکاسی تبلیغاتی است و تقریبا برای عکاسی از هر نوع محصول مورد استفاده قرار گرفته و می توان برای موقعیت های مختلف آن را بکار برد.

دانستن اینکه تصاویر قرار است در کجا استفاده شوند این امکان را فراهم می کند تا تجهیزیات و نورپردازی مناسب را بکار ببرید.

اگر تعداد زیادی محصول دارید و می خواهید همه را به صورت تکی عکاسی کنید باید یک ستاپ کنترل شده ایجاد نمایید. نورها، دوربین، پس زمینه و… در جای خود ثابت نمایید. این ستاپ کنترل شده برای اینست که تمام محصولات شما در شرایط ثابت عکاسی شده و ثبات و یکپارچگی در تمام تصاویر حفظ شود.

عکاسی تبلیغاتی در مشهد
عکاسی تبلیغاتی در مشهدعکاسی گروهی

این سبک بسیار کمتر مورد استفاده قرار می گیرد زیرا اکثرا ترجیح می دهند از هر محصول به صورت جداگانه عکاسی شده و بیشتر کاربرد آن برای عکاسی محصولاتی است که به صورت پک (مثلا پک هدیه) می خواهند عرضه شوند تا مشتری ببیند ظاهر پک چگونه است و چه چیزهایی در داخلش قرار دارند. این سبک عکاسی بیشتر برای تبلیغات و شبکه های اجتماعی استفاده می شود.

عکاسی تبلیغاتی از محصولات با سایز معمول

اکثر محصولات در این دسته قرار می گیرند، عکاسی تبلیغاتی از این محصولات اصولا به آماده سازی کمتری نسبت به محصولات با سایز بزرگ و یا سایز ماکرو نیاز دارد. در این نمونه عکاس تلاش کرده که تمام جزئیات محصول به وضوح دیده شده و تصویر نهایی حرفه ای به نظر برسد.

عکاسی تبلیغاتی از محصولات با سایز بزرگ

این نوع از عکاسی تبلیغاتی مخصوص محصولاتی با اندازه های بزرگ است و شرایط عکاسی ازین محصولات با بقیه متفاوت می باشد و خیلی چیزها (از جمله هزینه جابه جایی و نگه داری محصول) را باید در نظر بگیرید.

عکاسی تبلیغاتی از محصولات با سایز ماکرو

در این سبک باید بیشترین ظرافت را به خرج داد، متداول ترین مثال در مورد این سبک، عکاسی تبلیغاتی از جواهرات است. و مهم ترین ویژگی، عکاسی از فاصله نزدیک برای ثبت تمام جزئیات و ریزه کاری هاست. توجه به تمیز بودن جواهرات و همچنین نشان دادن تمام ریزه کاری های روی آنها بسیار مهم است.

عکاسی تبلیغاتی در مشهدعکاسی تبلیغاتی در مشهدنمایش مقیاس یا اندازه

در این شیوه با گذاشتن محصول در کنار آیتم های روزمره، اندازه واقعی محصول به بیننده نشان داده می شود. فرض کنید می خواهید از کیف های زنانه تان به این صورت عکاسی نمایید. چون کیف ها در اندازه های مختلف تولید می شوند شاید فهمیدن سایز آنها برای مشتری از روی یک عکس تنها سخت باشد. ولی اگر یک مدل کیف ها را حمل نماید بیننده با دیدن عکس براحتی می تواند اندازه محصول را تشخیص دهد.

برای نشان دادن اندازه یا مقیاس باید از آیتم ها و چیزهای آشنا استفاده کنید تا بیننده براحتی بتواند اندازه محصول را درک نماید.

استودیو حرفه ای برای عکاسی تبلیغاتی در مشهد

داشتن تصاویر با کیفیت از محصولات نیازمند داشتن تجهیزات و حتی استودیو عکاسی اختصاصی است، آوند استودیو با داشتن تجهیزات روز عکاسی و تصویر برداری آماده انجام سفارشات عکاسی تبلیغاتی در مشهد می باشد.

عکاسی از بسته بندی محصول

شیوه ای رایج در عکاسی تبلیغاتی است و به مشتری اجازه می دهد تا تمام زوایای محصول را دیده و بداند که محصول قرار است چگونه بدست او برسد. دیدن محصول از زوایای مختلف می تواند حس اعتماد را در افراد بیشتر کرده و بطبع میزان فروش را بالا ببرد.

عکاسی تبلیغاتی در مشهدعکاسی تبلیغاتی در مشهد
عکاسی 360 درجه

این عکاسی را به دو صورت می توان انجام داد، محصول روی یک میز گرد چرخان قرار می گیرد و از زوایای مختلف عکاسی می شود، حال اگر اندازه محصول بزرگ باشد محصول ثابت می ماند و دوربین پیرامون آن چرخیده از تمام زوایا تصاویر را ثبت می نماید. در نهایت با استفاده از نرم افرا تمام تصاویر کنار هم قرار گرفته تا یک تصویر واحد و هماهنگ ساخته شود. مشتریان به راحتی می توانند با تصویر تعامل کرده و محصول را از زوایای مختلف به صورت کامل ببینند.

عکاسی از فرآیند تولید محصول

نشان دادن فرآیند تولید محصول با عکاسی (به خصوص اگر با مد یا غذا سر و کار دارید)، راهی عالی برای برقراری ارتباط با مخاطبان است. برندها از این شیوه برای ثابت کردن ادعاهایشان (در خصوص دست ساز بودن محصول یا تولید شده از مواد طبیعی و…) استفاده می کنند.

لایف استایل

این سبک عکاسی تبلیغاتی، محصول را در محیط واقعی (محیط کار، محیط خانه و…) به نمایش می گذارد. و مشتری بر این اساس می تواند ببیند که محصول در محیط واقعی چطور به نظر رسیده و بعد در مورد خرید آن تصمیم بگیرد.

فلت لی

در عکاسی فلت لی، محصولات روی سطح صاف چیده شده و از بالا از آنها عکاسی می شود. اینجا پس زمینه همان سطح صافی است که محصولات رویش قرار گرفته. از کاربردهای رایج این سبک عکاسی از غذا، عکاسی مد و عکاسی محصولات است.

عکاسی تبلیغاتی در مشهدعکاسی از محصولات به صورت آویز

همانطور که از نام آن برمی آید در این شیوه محصول از چیزی آویزان شده و عکاسی می شود این کار باعث می شود که محصول سه بعدی و واقعی تر به نظر آید. از این روش بیشتر برای عکاسی لباس استفاده شده و به مشتری کمک می کند تا پشت و جلوی محصول را ببیند.

عکاسی مانکن

عکاسی به روش شبح (مانکن نامرئی) از بهترین روش ها برای عکاسی لباس است. چون این امکان را برای مشتری فراهم می کند تا ببیند که لباس توی تن چطور به نظر خواهد رسید. در این سبک عکاسی لباس ها به مانکن پوشانده شده و عکاسی انجام می شود سپس با استفاده از نرم افراز مانکن از تصاویر حذف می شود.

عکاسی با پس زمینه سفید

این روش معمول ترین روش برای عکاسی از محصولات است. و تقریبا اکثر تولیدکنندگان از این روش برای عکاسی از تولیدات خود استفاده می نمایند.

عکاسی سوشال مدیا

عکاسی سوشال مدیا برای افزایش میزان آگاهی برند استفاده می شود. سبک این تصاویر پویا تر، جذاب تر و فان تر است. همچنین پس زمینه ها، استایل ها، زاویه های مختلف و… را برای نمایش هرچه بهتر محصولات امتحان نمود.

خب در بالا سعی شد به طور خلاصه و به تفکیک انواع سبک های عکاسی محصول را معرفی نماییم. داشتن تصاویر خوب از محصولات لازمه موفقیت است. اگر نیازمند عکاسی تبلیغاتی از محصولات خود هستید با ما تماس بگیرید، آوند استودیو با داشتن استودیو اختصاصی ویژه عکاسی و تصویر برداری آماده پذیرش سفارشات عکاسی تبلیغاتی در مشهد می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *