وقتی مردم به بسته بندی فکر می کنند، معمولاً در نظرشان چیزی است که قرار است دور انداخته شود. چون، شما محصول درون بسته را می خواهید. عجیب نیست که کلمه بسته بندی با عبارت محافظت از محصول قرابت دارد. با این حال، یک طراحی بسته بندی خوب فقط برای حفاظت از محصول نیست، بلکه باید با ظاهر زیبا و کاربردی بودن توجه مخاطبین را جلب نموده و آنها را وادار به خرید کند. این روزها طراحی بسته بندی اشکال مختلفی دارد. بسیاری همچنان اولویتشان ایمن نگه داشتن محصول است و برخی دیگر از بسته بندی ها با طراحی های خاص تلاش می کنند تا برند و محصول خود را در نظر مشتریان متمایز نمایند. بهترین طرح های بسته بندی آنهایی هستند که مکمل محصولات داخلشان باشند. این نوع طرح ها اغلب زیبا، کاربردی و گاهی حتی عجیب هستند. در این نوشته ایده طراحی بسته بندی برای محصولات مختلف آورده شده است.

آیا به دنبال طراحی بسته بندی خلاقانه برای محصولات غذایی یا لوازم آرایشی خود هستید؟ به خاطر داشته باشید که طراحی بسته بندی محصول یک عنصر بسیار مهم در بازاریابی است. برداشت اولیه ای که توسط طراحی می تواند در ذهن مخاطب ایجاد شود و شکل گیرد می تواند همان چیزی باشد که موفقیت یا شکست محصول را تعیین می کند. چه چیزی باعث می شود شما محصول یک برند را به محصول یک برند دیگر ترجیح دهید؟ چه چیزی در دریایی از محصولات موجود روی قفسه فروشگاه ها بیشتر از همه توجه شما را به خود جلب می نماید؟

اهمیت طراحی بسته بندی اینجا خودش را نشان می دهد. سعی کنید بهترین ایده طراحی بسته بندی محصولات مختلف را به دقت مورد بررسی قرار داده تا بتوانید برای طراحی خود از آنها الهام بگیرید. در ادامه طراحی های خلاقانه و زیبایی برای بسته بندی های مختلف آورده شده. دفعه بعد که خواستید ایده برای طراحی بسته بندی بگیرید می توانید به طرح های زیر نگاهی بیاندازید تا از آنها الهام بگیرید.

ایده طراحی بسته بندی ادویه جات

بسته بندی مواد غذایی

بسته بندی عسل

طراحی بسته بندی خرما

بسته بندی قهوه

بسته بندی زعفران

12 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *