لوگو نقش حیاتی در توسعه و قوی سازی هر برند دارد و با گذر زمان می تواند منجر به شناسایی فوری برند شود. بخشی از این فرایند نیازمند تکرار است ولی نحوه نمایش دادن و پرزنت لوگو نیز بسیار حائز اهمیت است. و لوگوموشن یکی از جذاب ترین روش ها برای اثر گذاری بر مخاطب است. لوگوموشن ها تاثیر شگرفی در تعریف هویت بصری برند دارند. علاوه بر این جذابیت و زیبایی آنها می تواند بر مخاطب تاثیر بسزایی بگذارد. آوند استودیو با داشتن تیم متخصصین طراحی گرافیک و هویت بصری آماده انجام کلیه خدمات ساخت لوگوموشن در مشهد است.

مشاوره، استعلام قیمت و ثبت سفارش آوند استودیو مشهداما لوگوموشن چیست؟

لوگو به خودی خود ثابت است و اصولا به صورت یک تصویر، وردمارک، امبلم و یا ترکیبی از اینها ظاهر می شود. اما لوگوموشن همانطور که از اسمش پیداست یک لوگوست که یک سری افکت و انیمیشن به آن اضافه شده. انواع لوگوموشن بسته به نحوه استفاده از آن متفاوت بوده و می تواند یک سری انیمشین های ساده ویا ویدیوهای کوتاه باشد.

نمونه ساخت لوگوموشن در مشهد

چه نوع لوگوموشنی مناسب شماست

نوع لوگوموشنی که برای برند خود باید بسازید به چیزهای مختلفی بستگی دارد که لیست کوتاه آن اینجا آورده شده:

  • شخصیت برند و نیچ
  • هدف های تجاری
  • مکان استفاده از لوگوموشن

بهتر است چند نوع لوگوموشن آماده (با مدت زمان های متغیر) داشته باشید تا بتوانید از آنها بسته به شرایط، در جاهای مختلف و برای مخاطبین متفاوت استفاده کنید.

نیاز شما هرچه باشد، ما توصیه می کنیم که کار را به طراحان حرفه ای بسپارید، چون (بخصوص در مراحل اولیه) باید چندین بار طرح ها را بازنگری کرد تا به مناسب ترین طرح برای برند و کسب و کار شما رسید. ما در آوند استودیو با داشتن تیمی از متخصصان حرفه ای در حوزه گرافیک آماده انجام سفارشات ساخت لوگوموشن در مشهد می باشیم.

ساخت لوگوموشن در مشهدمزایای لوگوموشن

به طور کلی لوگوموشن می تواند در افزایش میزان شناخت برند و تعامل با آن موثر باشد. اما اگر بخواهیم دقیق تر صحبت کنیم می توانیم از موارد زیر برای مزایای لوگوموشن نام ببریم:

درگیر کردن مشتریان

لوگوموشن بهتر و بیشتر از یک لوگوی ثابت می تواند توجه و نگاه مخاطبین را جلب کند. هر چه طرح خلاقانه تر باشد بهتر می تواند مخاطب را جذب کرده و حس کنجکاوی او را برانگیزد.

ایجاد و افزایش آگاهی از برند

برای هر کسب و کار، افزایش آگاهی برند هدفی بسیار مهم است و از آنجایی که لوگوموشن ها بهتر مخاطبان را درگیر می کنند و همچنین افراد بیشتری لوگوی شما را با برند، خدمات و محصولات شما مرتبط می نمایند.

انتقال شخصیت برند

لوگوموشن از طریق ترکیبی از افکت های انیمیشنی، صوتی و… می تواند به پیشبرد تلاش های شما برای ساختن رابطه ای عمیق میان برند شما و مشتریان کمک می کند، حتی می توانید یک ویدیوی کوتاه بسازید و داستان خلق لوگوی خود را تعریف کنید تا مخاطبین راحت تر و بهتر مفهوم لوگوموشن را راحت تر درک نمایند.

بازگشت سرمایه

هرچه بیشتر مردم با برند شما ارتباط بگیرند و درگیر آن شوند، در بخش بازاریابی بازگشت سرمایه بهتری مشاهده خواهید نمود. زیرا ارائه محتوایی که بتواند مخاطب را درگیر کند بازخورد منفی کمتر و در نتیجه آنها علاقه مند خواهند بود تا در مورد شما و کسب و کارتان بیشتر بدانند.

خلاقیت خود را به نمایش بگذارید

برند شما می تواند با یک لوگوموشن خوب بدرخشد. انتخاب های زیادی برای افکت های انیمشن، صوتی و… وجود دارد و با چنیش درست همه اینها در کنار هم می توان به مخاطب این امکان را داد تا در عرض چند ثانیه توجه او را جلب کرده و مخاطب اطلاعات مورد نظر درباره برند شما را دریابد.

ساخت لوگوموشن در مشهد

همانطور که بیان شد، داشتن یک لوگوموشن خوب می تواند در جذب مخاطب و درگیر کردن آنها کمک کرده و شما را در چشمان مخاطبان از رقبا متمایز نماید. البته طراحی لوگوموشن کار چندان آسانی نیست و بهتر است طراحی و اجرای آن به متخصصین امر سپرده شود. تیم حرفه ای آوند استودیو آماده انجام کلیه سفارشات ساخت لوگوموشن در مشهد می باشد.

مشاوره، استعلام قیمت و ثبت سفارش آوند استودیو مشهد

استفاده از لوگوموشن در بازاریابی

محتوای ویدیویی بخش های متفاوتی از دیجیتال مارکتینگ را شامل می شود به این معنی که شما می توانید از لوگوموشن خود در جاهای مختلف استفاده کنید.

شبکه های اجتماعی

امروزه شبکه های اجتماعی به ابزاری مهم و تاثیرگذار برای تبلیغ خدمات و محصولات برندهای مختلف تبدیل شده است. در این شبکه های اجتماعی، مشتریان بیشتر از برندهایی که صفحات شان را دنبال می کنند خرید می نمایند. همچنین راحت تر درباره خدمات یا محصولات جدید یک شرکت اطلاعات کسب می نمایند و با آن آشنا می شوند.

شما می توانید با قرار دادن لوگوموشن در محتواهای ویدیویی از قدرت برندسازی آن برای افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید.

سایت

سایت شما نقش مهمی در دیجیتال مارکتینگ شما ایفا می کند و اضافه کردن لوگوموشن به آن می تواند به تقویت برند شما و کمتر کردن میزان Bounce Rate سایت کمک کند، زیرا وقتی مخاطبان روی سایت شما لوگوموشن تان را تماشا می کنند ناخودآگاه زمان بیشتری را در سایت شما می گذرانند و این در سئو بسیار موثر است.

پرزنتیشن ها

می توانید از لوگوموشن در ابتدای ویدیوهای معرفی محصولات یا خدمات خود استفاده نمایید و با کمک آن، محصولات و خدمات را به برند خود مرتبط نمایید. مشتریان دائما در حال بررسی انتخاب هایشان هستند و اگر بتوانید مزایای اصلی خود نسبت به رقبا را به آنها نشان دهید، شانس جذب این مشتریان را افزایش می دهید.

ویدیوهای تبلیغاتی

ویدیوهای تبلیغاتی نیز می توانند موارد مختلفی را در بر گیرند. برای مثال اگر قصد معرفی محصول یا خدمتی جدید را دارید، یا ایونت یا حراجی را پیش رو دارید و می خواهید با ویدیوهای تبلیغاتی آنها را معرفی نمایید لوگوموشن خود را در ویدیوها استفاده کنید. قرار دادن لوگوموشن در ویدیو باعث می شود که مخاطب براحتی تشخیص دهد ویدیو مربوط به کدام برند است حتی اگر محتوای ویدیو به طور کامل عوض شده باشد.

حتی در تبلیغات محیطی و روی نمایشگرهای بزرگ در خیابان ها، مجتمع های تجاری، مراکز تفریحی و… نیز می توان با قرار دادن لوگوموشن در ویدیوی تبلیغاتی خود برای افزایش آگاهی از برند استفاده نمود. این نوع از تبلیغات مخاطبینی را هدف قرار می دهند که در نزدیکی محل نمایش تبلیغ هستند.

سایت های اشتراک ویدیو مثل یوتوب

روی سایت های اشتراک ویدیو مانند یوتوب، می توان مدت زمان لوگوموشن ها در ابتدا و انتهای ویدیو را کمی بیشتر کرد زیرا احتمال اینکه مخاطب مدت زمان بیشتری را برای تماشای یک ویدیو صرف کند بیشتر است. وقتی میزان تماشای ویدوی شما بالا برود خود به خود ویدوی شما نیز در نتایج جست و جو در جای بالاتری قرار می گیرد. به علاوه قرار دادن لوگوموشن در ویدیو می تواند حرفه ای بودن کار را نشان داده و در جلب نظر مخاطبین، مشتریان و حتی سرمایه گذاران نیز بسیار موثر باشد.

سفارش ساخت لوگوموشن در مشهد

تیم آوند استودیو از حرفه ترین طراحان مشهد تشکیل شده است. ما آماده ایم تا سفارشات ساخت لوگوموشن در مشهد را با بهترین کیفیت طراحی و اجرا نماییم. به شما اطمینان می دهیم که برندتان یک لوگوموشن زیبا و خاص خواهد داشت. ما، شما و برندتان را یک گام به موفقیت نزدیک تر خواهیم کرد. البته طراحی لوگو و لوگوموشن تنها بخشی از خدمات آوند استودیو بوده و صفر تا صد طراحی بسته بندی، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی و… در مجموعه ما انجام می گردد.

توصیه هایی برای طراحی یک لوگوموشن خوب

حال که کلیت موضوع لوگوموشن، مزایا و کاربردهای آن آشنا شدیم، می خواهیم به توصیه ها و نکاتی که باید در زمان طراحی لوگوموشن در نظر داشت اشاره کنیم.

اینترو و اوترو مناسب

اهمیت خلق یک برداشت اولیه خوب در حال حاضر از هر زمانی بیشتر شده است. شبکه های اجتماعی و دیگر ابزارهای بازاریابی تقریبا اشباع شده و مشتریان نیز زمان تمرکزشان کاهش یافته. بنابراین شروع ویدیوهای شما باید کاملا درگیر کننده و پایان آنها نیز باید بر ارزش هایی که ارائه می دهید تاکید نماید. اگر تصمیم گرفتید در ابتدای ویدیو از لوگوموشن استفاده کنید باید کوتاه، جذاب و درگیرکننده باشد. همچنین در نظر داشته باشد ابتدای ویدیوی شما حتما از نظر بصری جذاب باشد. با استفاده از موسیقی، تصاویر و یا ترکیبی از این المان ها می توانید به این مهم دست یابید.

اگر ویدیوی شما زیرنویس دارد، لوگوی خود را در گوشه های بالا قرار دهید و در غیر اینصورت می توانید از لوگو در گوشه هایی پایین تصویر نیز استفاده نمایید. و البته سعی کنید اندازه آن طوری نباشد که همه توجه ها را از عنوان و محتوای اصلی دور کند.

در نهایت ویدیوی خود را با یک کال تو اکشن و لوگوموشن (البته اگر در ابتدای ویدیو از آن استفاده نکرده اید) به اتمام برسانید. البته در مورد ویدیو های طولانی تر به این دلیل که مخاطب ممکن است لوگوی شما در ذهنش نباشد می توان استثناء قائل شد و در پایان ویدیو دوباره لوگوموشن را به نمایش گذاشت.

با این حال چون بیشتر ویدیوهای تبلیغاتی مدت زمان کوتاهی دارند قرار گرفتن لوگوموشن در فقط در ابتدا یا انتهای آنها برای تاثیر گذاری بر مخاطب کافی خواهد بود.

نه خیلی کوتاه، نه خیلی بلند

مدت زمان یک لوگوموشن چقدر باید باشد؟ خب برای پاسخ به این پرسش ابتدا باید جواب پرسش های دیگری را بدهیم. هدف شما از ساخت لوگوموشن چیست؟ در چه فرمت های می خواهید از آن استفاده کنید؟

  • برای افزایش میزان آگاهی از برند، تا حد ممکن زمان لوگوموشن را کوتاه کنید، تقریبا نزدیک 5 ثانیه یا کمتر.
  • برای تاکید بر شخصیت برند و گنجاندن محتوای بیشتر در لوگوموشن می توان مدت زمان را تا 10 ثانیه برد.
  • برای لوگوموشن هایی با فرمت GIF، مدت زمان ایده آل زیر 5 ثانیه است.
  • اگر هم قرار است در شبکه های اجتماعی از آن استفاده کنید مدت زمان مناسب برای لوگوموشن چیزی بین 3 تا 10 ثانیه است.

تنظیم متناسب با برند

لوگوموشن باید با شخصیت برند، ماموریت، چشم انداز و ارزش های آن مطابقت داشته باشد. بکار گیری روانشناسی رنگ ها در انتخاب رنگ ها (برای لوگو) که معنای خاصی می دهند نیز می تواند به این امر کمک کند. بعلاوه بکاربردن انیمیشن های متناسب با شخصیت برند در لوگوموشن علاوه بر تاکید و تقویت برند می تواند شما را از رقبایتان متمایز کند. بنابراین همیشه بدنبال راهی برای قوی سازی برند و متمایز کردن آن از رقبا باشید. اگر مطمئن نیستید که از پسش بر می آیید یا نه پیشنهاد می کنیم کار را به طراحان حرفه ای بسپارید. تیم حرفه ای آوند استودیو آماده طراحی و ساخت لوگوموشن در مشهد است.

ابعاد و اندازه مناسب

اگر ابعاد لوگوموشن شما خیلی کوچک باشد طرح نامشخص یا ناخوانا خواهد بود و اگر خیلی بزرگ باشد و فضای منفی کافی در آن رعایت نشده باشد درهم برهم و شلوغ دیده خواهد شد. اینکه لوگوموشن در کجا قرار است استفاده شود بسیار مهم بوده و بهتر است این اطلاعات را دقیق در اختیار طراح خود قرار دهید، تا او طرح را براساس آن اجرا نماید. حتی می توانید از طراح بخواهید که طرح را در چند رزولوشن و اندازه مختلف برای شما آماده کند تا بعدا با مشکل اندازه روبرو نشوید.

برای مثال بهتر است حداقل یک نسخه از لوگوموشن در سایزهای زیر داشته باشید:

  • یک خروجی با 1920×1080 و 16:9
  • یک خروجی با 800×800

رنگ ها

اگر لوگوی شما رنگ های مختلفی دارد جای دادن همه آنها در لوگوموشن سخت خواهد بود و ممکن است همه رنگ ها در هر فریم از انیمیشن لوگو قابل دیدن نباشند. در این شرایط بهتر است برای طراحی لوگوموشن، از لوگوی خود با تعداد رنگ های محدود استفاده کنید. حتی یک لوگوی سیاه و سفید ساده نیز وقتی انیمیشن به آن اضافه شود می تواند به شدت تاثیر گذار و جذاب باشد.

از طراح بخواهید نسخه های مختلفی از لوگوموشن را آماده کند، سپس آنها را تست کرده و ببینید کدام از همه جذاب تر و خاص تر است.

جمع بندی

لوگوی شما نقش مهمی در ساخت و افزایش آگاهی از برند برای مشتریان بالقوه بازی می کند. و در جلب اعتماد و وفاداری مشتریان کنونی تان نیز نقش بسیار مهمی دارد. این لوگوی ساده بی دفاع خود را در دنیای پرخطر دیجیتال مارکتینگ به حال خود رها نکنید. یک لوگوموشن برای لوگوی خود بسازید، مطمئن باشید نتیجه آن را زودتر از چیزی که فکر می کنید، خواهید دید.

مشاوره، استعلام قیمت و ثبت سفارش آوند استودیو مشهدسوالات متداول


مزایای داشتن لوگوموشن چیست؟

ویدویو از تصویر غیر متحرک برای افراد جذابیت بصری بیشتری دارد و اگر به صورت ساده بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم. مزایای لوگوموشن درگیر کردن مشتریان و جلب توجه آنها، انتقال پیام، هویت و شخصیت برند به مخاطبان باشد.


هزینه طراحی لوگوموشن در آوند استودیو چقدر است؟

بستگی به نوع لوگوموشن، مدت زمان آن و… دارد. می توانید برای استعلام قیمت خدمات ما با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.


برای ثبت سفارش چه کارهایی نیاز است انجام دهیم؟

فقط کافیست لوگوی خود را به همراه شعار برند برای ما ارسال کنید، بقیه کارها را طراحان حرفه ای آوند استودیو انجام می دهند.


پروسه طراحی لوگوموشن چقدر زمان می برد؟

بسته به حجم کار و کیفیت آن چیزی بین هفت تا ده روز کاری زمان می برد.


کیفیت نهایی کار به چه صورت خواهد بود؟

بسته به درخواست کارفرما خواد بود و می توان لوگوموشن را حتی با کیفیت 8K تحویل داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *