اگر بخواهیم رو راست باشیم طراحی سایت هنریست که تسلط بر آن ممکن است یک عمر طول بکشد. این حوزه همزمان با پیشرفت فناوری جلو می رود و همین کار را سخت تر می کند. همه مدیران کسب و کار روزی مجبور می شوند با طراحی سایت دست و پنجه نرم کنند، اما فقط متخصصان طراحی سایت از پس آن بر می آیند. اگر می خواهید یک طراحی سایت عالی داشته باشید، باید اصول اولیه را یاد بگیرید تا بتوانید نیازهای خود را برطرف نمایید. که البته کاری زمان بر و طاقت فرساست. اگر مدیر کسب و کار هستید و نیاز به طراحی سایت در مشهد دارید با ما تماس بگیرید. تیم حرفه ای آوند استودیو آماده است تا سفارشات طراحی سایت در مشهد را در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت ممکن انجام دهد.

طراحی بسته بندی در مشهد

در اینجا ما اصول اولیه طراحی سایت را در کنار هم آورده ایم تا شما را از طریق با این مواد آشنا نماییم. این موارد شامل سه دسته می شوند: ترکیب بندی، زیبایی و کارکرد. چه بخواهید خودتان این کار را انجام دهید و یا انجام آن را به متخصصین طراحی واگذار کنید، این اصول باید در طراحی سایت لحاظ شود.

آوند استودیو، آماده ارائه کلیه خدمات طراحی بسته بندی، طراحی وب سایت، هویت بصری، عکاسی تبلیغاتی و صنعتی در مشهد است.

ترکیب بندی

از آشفتگی و بهم ریختگی بپرهیزید

اول از همه باید به رایج ترین اشتباه در زمان طراحی سایت بپردازیم، یک سایت درهم ریخته و شلوغ. اکثر افراد لیستی بلند بالا از همه مواردی که می خواهند روی سایتشان قرار دهند دارند و بدون هیچ توجهی همه این موارد را در یک صفحه جای می دهند.

اساساً، هر عنصری که به طراحی سایت خود اضافه می کنید، می تواند باعث شود سایر عناصر از دید و توجه خارج شوند. اگر از عناصر زیادی در یک صفحه استفاده کنید، کاربر سایت نمی داند به کجا نگاه کند و شما فرصت انتقال یک تجربه منسجم را از دست می دهید. برعکس، اگر فقط عناصر ضروری را در صفحه بگنجانید، این عناصر می توانند قوی‌تر ظاهر شوند.

فضای سفید بیشتر مساوی با شلوغی کمتر است و هیچ چیزی به اندازه این در طراحی یک سایت مینیمال تاثیر گذار نیست.

طراحی سایت در مشهدمثال بالا یک نمونه خوب از طراحی سایت است که هیچ چیزی جز عناصر مهم را در صفحه اصلی خود ندارد. این عناصر شامل منو سایت، لوگو، شعار شرکت، کال تو اکشن اصلی و چند تصویر برای نمایش هرچه بهتر محصولات.

برای داشتن یک طراحی سایت موثر و خوب باید آن را تا جای ممکن ساده کرد. مسیری مشخص برای کاربر باید ایجاد نمایید تا به آسانی آن را دنبال کند. روش های زیادی برای این کار وجود دارد. گام اول ایجاد فضا برای المان ها و عناصر مهم با حذف عناصر غیر ضروری است.

اگر عنصری به بهبود تجربه کاربر کمکی نمی کند و یا حضورش در صفحه اصلی ضروری نیست، آن را حذف کرده و یا به صفحه دیگری انتقال دهید.

همچنین استفاده از منوهای کشویی و یا مثل آن می تواند راه مناسبی برای جلوگیری از شلختگی و شلوغی باشد، البته بهتر است در صورت امکان آیتم های داخل این منوها از 7 عدد تجاوز نکنند.

قرار دادن سایدبار

کاربران جدید به احتمال زیاد هرگز از آن استفاده نمی کنند، بعلاوه اگر تمام آیتم ها در منوی اصلی سایتان جا نمی شوند باید آن را ساده سازی نمایید.

استفاده از فضای سفید

خب، حال که تمام آیتم های اضافی را از صفحه پاک کردید چه چیزی می خواهید به جای آنها قرار دهید؟ چطور است که این فضاها را خالی بگذاریم.

فضای منفی (معروف به فضای سفید) به مناطقی از تصویر اطلاق می شود که جلب توجه نمی کنند. به طور معمول، این فضاها خالی هستند، مانند یک آسمان بدون ابر یا یک دیوار سفید رنگ. اگرچه فضای منفی به خودی خود می تواند خسته کننده باشد، اما اگر به صورت صحیح از آن استفاده شود می تواند سوژه اصلی را تکمیل و تقویت کند، خوانایی را بهبود بخشد و درک تصویر را آسان تر نماید.

طراحی ساده همیشه بهتر است چون توجه کاربر فوراً به آنچه مهم است جلب می شود. طراحی ساده جذاب است. طرح زیر را ببینید. تمرکز اصلی در اینجا روی شعار شرکت و کال تو اکشن است، همانطور که می بینید طراحی پر زرق و برقی هم ندارند پس چرا توجه ها جلب می کنند؟ بله بخاطر فضای منفی اطراافشان. این نوع طراحی لندینگ پیج باعث می شود که کاربر به راحتی کار و تخصص شرکت را درک کند و بداند به کدام قسمت سایت باید مراجعه کند. در اینجا طراح با استفاده هوشمندانه از تصویر ابرها و قرار دادن فضای منفی مناسب توانسته ترکیب بندی زیبایی را خلف نماید.

طراحی سایت در مشهد

هرچه فضای منفی اطراف یک عنصر یا المان بیشتر باشد، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. پس حتما در اطراف عناصر اصلی تان از فضای منفی استفاده کنید.

از لی اوت های خسته کننده بپرهیزید. زمانی که فضای منفی زیادی دارید می توانید از عناصر دیگر مانند تایپوگرافی یا رنگ نیز کمک بگیرید.

بر عناصر اشتباه تاکید نکنید

فقط پیرامون عناصری که اولویت بالایی برایتان دارند فضای منفی قرار بدهید، برای مثال اگر میخواهید روی تماس با ما تاکید کنید پیرامون کال تو اکشن ایمیل و شماره تماس خود از فضای منفی استفاده نمایید.

پس زمینه های شلوغ

همانطور که از اسم پس زمینه بر می آید، قرار نیست زیاد مورد توجه قرار بگیرند. اگر پس زمینه شما به اندازه کافی فضای منفی نداشته باشد می تواند حواس کاربر را (از عناصر اصلی) پرت کند.

با سلسله مراتب بصری چشمان مخاطب را هدایت نمایید.

اگر اصطلاح فضای منفی به اندازه کافی سردرگمتان نکرد نظرتان راجع به اصطلاح سلسله مراتب بصری چیست؟ استفاده از المان های بصری مختلف مانند اندازه یا جایگیری آنها برای اولویت بندی و اینکه اول چه عنصری توجه مخاطب را به خود جلب نماید مفهومی است که برای سلسله مراتب بصری تعریف شده. قرار دادن یک نوشته با فونت درشت و رنگ متمایز در بالای صفحه تا قرار دادن یک نوشته دیگر با فونت ریز و در انتهای صفحه یک مثال خوب از بکار گیری سلسله مراتب بصری است.

طراحی سایت فقط این نیست که چیزی به سایت خود اضافه کنید، بلکه به نحوه اضافه کردن آن نیز بسیار حائز اهمیت است. مثلا کلید های CTA را در نظر بگیرید. فقط صرف گذاشتن شان روی سایت کافی نیست. یک طراح حرفه ای به خوبی می داند چطور از آنها بهترین بهره را ببرد. او با استفاده از رنگ ها و طرح ها و متن های خاص کال تو اکشن را متمایز می کند. بیاد داشته باشید عناصری مانند اندازه، رنگ، محل قرارگیری و فضای منفی همگی می توانند بر افزایش تعامل یا کاهش آن اثر بگذارند.

طراحی سایت در مشهد

در نمونه بالا سعی شده که عنوان، تصویر محصول و کال تو اکشن در اولویت قرار گیرند و هر چیز دیگری مانند منو سایت، لوگو و… در مرکز توجه نیستند. طراح آگاهانه این کار را انجام داده و توانسته با استفاده مناسب از اندازه، زنگ و جایگذاری به این نتیجه برسد.

چارت پایین را ببینید. این چارت به نحوی ساده نحوه جلب یا دفع توجه نسبت به یک عنصر را نشان می دهد. البته این مسئله بسیار پیچیده است اما برای درک اصول اولیه می توانید از چارت پایین کمک بگیرید.

طراحی سایت در مشهد

بیشتر کاربران تمام محتوای صفحه را نمی خوانند. شاید حتی همه چیز را در صفحه نبینند. طوری صفحه تان را طراحی کنید که نتوان عناصر مهم را نادیده گرفت.

گزینه های مختلف را آزمایش کنید. مبحث سلسله مراتب بصری می تواند پیچیده باشد و گاهی اوقات آزمون و خطا بهترین نتیجه را در پی دارد. چند نسخه مختلف طراحی کنید و آنها به افراد متفاوت نشان دهید و نظرات آنها را درباره هرکدام از طرح ها بپرسید.

از عناصری که رقیب هستند استفاده نکنید. سلسله مراتب بصری، یعنی نظم: اول این، بعد آن. عناصر ضروری تان را بر اساس میزان اهمیت بچینید تا چشمان کاربران به راحتی مسیری روشن را دنبال کنند.

همچنین زیاده روی کردن و بزرگ کردن عناصر یا تضاد رنگ بیش از حد می تواند اثر معکوس داشته باشد. بیش از اندازه از تاکتیک های جلب توجه استفاده نکنید.

شرکت طراحی سایت در مشهد

همانطور که در بالا اشاره شد طراحی سایت چه از بعد فنی و چه از بعد طراحی کار ساده ای نیست و نیازمند دانش و تخصص است. و مسلما هر کسی نمی تواند زمان خود را برای یادگیری این مباحث بگذارد بنابراین سپردن آن به متخصصین بهترین کار ممکن است. تیم آوند استودیو آماده انجام کلیه سفارشات طراحی سایت در مشهد در کمترین زمان و با بهترین کیفیت است. اگر سفارش طراحی سایت در مشهد دارید با ما تماس بگیرید. استودیو آوند آماده ارائه کلیه خدمات طراحی بسته بندی، طراحی هویت بصری، طراحی سایت و… می باشد.

طراحی بسته بندی در مشهدزیبایی

در انتخاب رنگ ها دقت کنید.

حال که با مفاهیم ترکیب بندی خوب آشنا شدید، بیایید در مورد ویژگی های یک ترکیب خوب صحبت کنیم. با رنگ شروع می کنیم، ابزاری قدرتمند برای هر طراح.

هر رنگ می تواند بار احساسی متفاوتی را منتقل کند. مثلا اگر هویت برند شما پرشور و پرانرژی است، یک قرمز هیجان انگیز بهتر از یک آبی آرام است. غیر از انتخاب بهترین رنگ ها برای نشان دادن برند خود، باید بتوانید از آنها به خوبی استفاده کنید، مثلا استفاده از رنگ های متضاد یکدیگر برای خلق سلسله مراتب بصری.

برای استفاده موثر از رنگ در طراحی سایت، باید بدانید رنگ ها چطور شکل می گیرند و چگونه با یکدیگر ارتباط می گیرند. هماهنگی و تعادل کلید موفقیت است.

طراحی سایت در مشهد

به نمونه بالا توجه کنید. در اینجا طراح با هوشمندی رنگ نارنجی را که یاداور تجهیزات و ماشین آلات سنگین که شرکت با آن سر و کار دارد را انتخاب کرده، همچنین با استفاده از رنگ سیاه برای پس زمینه توانسته کنتراست خوبی برای رنگ نارنجی ایجاد کند. طراح همچنین همان رنگ نارنجی را برای کلمات کلیدی و دکمه ها و حتی در تصویر پس زمینه نیز بکار گرفته است.

سلسله مراتب رنگی

سلسله مراتب رنگی ایجاد کنید. از یک رنگ برای عناصر اصلی، یک رنگ برای عناصر ثانویه و یک رنگ برای سایر عناصر کم اهمیت (در پس زمینه) استفاده کنید.

به تم رنگی ای که ساختید پایبند باشید. وقتی که یک پالت رنگی ثابت دارید، آن را حفظ نمایید. رنگ های اصلی، ثانویه و پس زمینه شما باید در کل سایت یکی باشد.

اعمال سلیقه و استفاده از رنگ های دلخواه

نباید از از رنگ هایی که فقط چون مطابق با سلیقه شماست استفاده کنید. زیرا ثابت شده که رنگ ها در بازاریابی تاثیر بسزایی دارند، درباره تئوری رنگ ها تحقیق کنید. این فرصت مهم برندسازی را نباید از دست دهید.

تصادم رنگ ها

تنها انتخاب منطقی رنگ ها کافی نیست باید رنگ هایی را برگزینید که با هم به خوبی جور شوند، برای مثال قرمز و بنفش شاید بتوانند به خوبی برند شما را نمایش دهند اما در نهایت بخاطر تصادم رنگ ها اثر خود را از دست داده و نتیجه نهایی یک طراحی بسیار زشت خواهد بود.

از عکاسی و تصاویر باکیفیت غافل نشوید.

اگر تمایل داشتید تا از عکاسی در طراحی سایت خود استفاده کنید، باید مطمئن شوید که این کار را به درستی انجام می دهید. عکاسی باکیفیت، موثر و معنادار می‌تواند به شما در رسیدن اهداف تجاری کمک کند، اما تصایر بی‌کیفیت می تواند مانع این کار شوند.

در عکاسی باید بین برندسازی و مفهوم ارتباطی وجو داشته باشد، با یک عکاسی خوب میتوان کنتراست ایجاد کرد، توجه ها را جلب نمود و حتی چشمان کاربر را به بخش بعدی کشاند.

فرض کنید یک عکس خیره کننده که در یک گالری هنری آویزان شده است. حال یک عکس خوب برای سایت می تواند باید به همان اندازه خیره کننده باشد، البته حال و هوا، موضوع و سبک آن باید با هم مطابقت داشته باشند. به نمونه بالا نگاه کنید. این تصویر زیبا از زغال اخته ها در هر جایی خوشمزه به نظر می رسند، بخصوص روی سایت فروشگاه میوه و سبزی تازه.

از تصاویر افراد واقعی استفاده کنید. استفاده از تصاویر واقعی باعث می شود کاربران بیشتر مجذوب شوند بخصوص اگر تصاویر از مشتریان یا کارکنان باشند.

برای عکاسی بی نهایت سبک و استایل وجود دارد، بنابراین باید سبک هایی را بکار ببرید که به طور دقیق ماهیت سایت شما را نشان دهند.

تصاویر استوک و تصاویر بی کیفیت

استفاده از تصاویر استوک: استفاده از تصاویر استوک زمانی خوب است که کاربر نفهمد این تصاویر استوک هستند.

عکس هایی با رزولوشن پایین: استفاده از تصاویر بی کیفیت باعث می شود که برند ناموفق بنظر آید.

از تایپوگرافی برای ساختن برند خود استفاده کنید.

مطمئنا کلمات و جملاتی که شما انتخاب می کنید تاثیرگذارند، با این حال می توانید با یک تایپوگرافی مناسب تاثیر آنها را چندین برابر کنید.

تایپوگرافی شامل تمام جلوه های بصری متنی می شود. فونت ها و المان های دیگر مانند اندازه، رنگ نوشته، استیال (ایتالیک، بولد و…) و فاصله میان حروف، کلمات و خطوط همگی جزء تایپوگرافی محسوب می شوند. همه این عناصر در کنار هم بر سلسله مراتب بصری و نحوه دیده و درک شدن برند شما توسط مخاطب تاثیر گذارند.

تایپوگرافی می تواند جذاب باشد، بشرطی که از فونت هایی که باعث حواس پرتی مخاطب شود استفاده نکنید، زیرا این کار باعث می شود تمکرز کاربر بهم خورده و نتواند روی مطالب سایت شما تمرکز نماید. برگ برنده شما می تواند یک تایپوگرافی مینیمال باشد.

به مانند زنگ ها و عکاسی، برای تایپوگرافی نیز استایل های مختلفی وجود دارد و شما باید سبکی را برگزینید که مناسب برند شما باشد و به خوبی آن را تکمیل نماید. به مثال زیر دقت کنید. طراح در اینجا از یک تایپوگرافی چشم نواز و با کلاس برای عنوان ها استفاده کرده، اما برای عنوان محصولات نوع تایپوگرافی تغییر کرده و طراح از فونت های sans serif مدرن و ظریف استفاده نموده است.

از فونت های مناسب برای صفحات وب استفاده کنید.

تایپوگرافی بسیار ظریف و حساس است. شما باید انواع مختللف فونت ها را بررسی کنید و هر فونتی که بهترین شکل برند و کسب و کار شما را به نمایش می گذارد انتخاب نمایید.

بکارگیری بیش از اندازه فونت های عجیب و غریب

بیش از حد از فونت های پر زرق و برق استفاده نکنید: استفاده از فونت های پرزرق و برق می تواند برای عنوان ها یا عبارات خوب باشد، اما اگر بیش از حد بکار گرفته شوند باعث حواس پرتی می شوند.

استفاده از تایپوگرافی مشابه برای همه چیز: تایپوگرافی باید متعادل باشد. سعی کنید تایپوگرافی های مختلفی را برای هر قسمت در نظر بگیرید و استایل آن را در سرتاسر سایت حفظ کنید.

اگر نیازمند طراحی سایت در مشهد هستید با ما تماس بگیرید. تیم آوند استودیو آماده انجام تمامی سفارشات طراحی سایت در مشهد با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن است.

طراحی بسته بندی در مشهدعملکرد

مسیریابی آسان در سایت

در نهایت به بخش عملکرد رسیدیم، وقتی بحث عملکرد به میان می آید، مسیریابی اصلی ترین موضوع است، مسیریابی یا نویگیشن ستون فقرات هر سایت است.

هر کسی روش خاص خود را برای پیدا کردن مسیرش در یک سایت دارد. مسیریابی در یک طراحی سایت خوب باید تا حد ممکن آسان باشد. در واقع هرچه کاربران کمتری در مورد آن فکر کنند، بهتر است.

البته که کار آسانی نیست و بر نحوه ساماندهی کل سایت اثر می گذارد. برای چه چیزی باید صفحه اختصاصی درست کرد، کدام مطالب به صفحه های فرعی منتقل می شوند و چه چیزهایی باید در منوی اصلی سایت قرار گیرند یا قرار نگیرند. قبل از شروع طراحی باید پاسخی برای همه این پرسش ها داشته باشید. سپس می توانید نحوه مسیریابی در سایت خود بر اساس آن طراحی کنید تا برای استفاده کاربرها آسان باشد.

تعادل در گزینه ها

تعادلی برای تعداد گزینه ها پیدا کنید. شما دوست دارید دست مخاطب را برای انتخاب باز گذاشته و انتخاب های زیادی به او بدهید اما نباید باعث سردرگمی او شوید. دسته بندی های خود را به گونه ای برگزینید که بتواند تمام این نیازهای متناقض را پوشش دهد. مسیریابی در سایت را براساس دیتا واقعی کاربران بسازید. مثلا فرض کنید یک سایت فروش آنلاین لباس،کیف، کفش و اکسسوری دارید. بعضی از کاربران در بخش لباس به جست و جو می پردازند و برخی دیگر در قسمت اکسسوری ها. کاربرهای مختلف سلایق متفاوتی دارند، بنابراین باید سیستم مسیریابی در سایت را براساس دیتا واقعی کاربران بسازید.

عدم استفاده از فرمت های غیرمعمول

از فرمت های غیرمعمول استفاده ننمایید: اگرچه آزمایش چیزی تازه ممکن است در نهایت به ایده های جالب و خوب بیانجامد اما برای مسیریابی یا navigation واقعا توصیه نمی شود. برای جلوگیری از سردرگم شدن کاربر به عرف پایبند باشید. برای مثال لوگو باید به صفحه اصلی لینک باشد، آیکون جست و جو در سایت یک ذره بین باشد و نوار نویگیشن در بالای سایت قرار داشته باشد.

اولویت گوشی های هوشمند باشد.

امروزه اکثر افراد وب گردی را با گوشی های هوشمندشان انجام می دهند. پس سایت شما باید روی مرورگر های تلفن همراه به بهترین شکل کار کند. این کار فقط به خاطر کاربر نیست بلکه الگوریتم گوگل نیز میزان ریسپانسیو بودن سایت را در زمان نمایش نتایج در نظر می گیرد.

ریسپانسیو بودن سایت به معنای نمایش صحیح سایت در صفحات نمایش کوچک است. اگر سایت شما روی تلفن همراه به خوبی کار نکند می تواند تجربه کاربر را خراب کند. علاوه بر اینکه سایت باید روی صفحه نمایش های کوچک خوب نمایش داده شود یک سری تنظیمات دیگر نیز برای آن باید اعمال گردد برای مثال عملکرد کنترلی کشیدن برای جابه جایی بین صفحه های مختلف.

پس نسخه دسکتاپ سایت شما مناسب صفحه های کوچک تلفن همراه نیست.

در حال حاضر ریسپانسیو بودن سایت و درست کار کردن آن روی صفحه نمایش های تلفن همراه در اولویت است. نحوه استفاده افراد از نسخه موبایل با نسخه دسکتاپ متفاوت است، بنابراین اگر میخواهید یک طراحی سایت خوب و موثر داشته باشید نحوه عملکرد سایت روی نسخه موبایل بسیار حائز اهمیت است. با یک طراحی مینیمال و تمیز و حذف موارد اضافی از درهم برهمی جلو گیری کرده و تمرکز بر محتوا را برای مخاطب آسان تر نمایید.

سایت شما باید روی همه دستگاه ها و صفحه نمایش ها به خوبی کار کند، تا هر کاربر بتواند تجربه خوبی از کار با سایت شما داشته باشد. به مثال بالا دقت کنید، این یک نمونه خوب از یک طراحی ریسیپانسیو است.

ابتدا نسخه موبایل

بهتر است اول نسخه تلفن همراه سایت خود را طراحی نمایید، چون فضای شما در نسخه موبایلی محدود است مجبور می شوید فقط عناصر لازم و اصلی را حفظ نمایید. بعد از تکمیل کردن طراحی نسخه تلفن همراه می توانید المان های دیگری را برای نسخه دسکتاپ اضافه کنید.

اولویت بندی براساس داده ها

منظور از نسخه موبایل یک عبارت کلی است و تلفن های همراه و تبلت ها و … شامل می شود. از آنجایی که این دستگاه ها سایز های متفاوتی دارند شما باید بر اساس داده های واقعی کاربران ببینید که از چه دستگاه هایی بیشتر استفاده می کنند و طراحی برای آن را در اولویت قرار دهید.

بهترین انتخاب اینست که یک سایت طراحی کنید که روی تمام دستگاه ها و صفحه نمایش ها به خوبی کار کند.

نوشته های خوانا

طراحی سایت پیرامون عناصر بصری ممکن است به خوانایی مطالب سایت آسیب برساند. فونتی که انتخاب می کنید علاوه بر زیبایی باید خوانا نیز باشد.

منظور از خوانایی یک سایت چیست:

لحن نوشتاری باید مناسب هدف های تجاری شما و مخاطبین هدفتان باشد.

نحوه نمایش متن نوشتار باید به صورتی باشد که کاربر دچار سردرگمی نشود.

نوشتار باید خوانا باشد، اندازه و نوع فونت در این مورد بسیار موثر هستند.

خوانایی بیشتر به نوع تایپوگرافی بستگی دارد، البته باید ترکیب و ساختار، و همچنین نحوه تعامل متن با عناصر دیگر را نیز در نظر گرفت و از کیفیت خود متن نوشتار نیز نباید غافل شد.

یک طراحی سایت شگفت انگیز که نتوان متون آن را خواند عملا بی کاربرد است.

توجه به رنگ ها

نوحه تعامل رنگ متن با رنگ پس زمینه در خوانایی تاثیر زیادی دارد پس باید رنگ های متضاد را برای پس زمینه و متن استفاده کنید.

چند نسخه را برای تست آماده کنید و آنها را به افراد مختلف نشاند دهید و نظرشان را بخواهید زیرا آنچه که برای شما خوانا به نظر می رسد ممکن است برای دیگران خوانا نباشد.

از فونت های پر زرق و برق برای متن نوشته ها استفاده نکنید. این فونت ها و تایپوگرافی ها برای عنوان ها می توانند مناسب باشند اما برای خود متن خیر زیرا خوانایی مناسبی ندارند.

از درج پاراگراف های طولانی خودداری کنید و سعی کنید متون را به چندین پاراگراف تقسیم کنید.

چیزی را که در سر دارید به طراح خود منتقل کنید.

فرض کنید ایده ای برای سایت خود در ذهن دارید. هرچه بهتر بتوانید این ایده را به طراح خود انتقال دهید نتیجه نهایی به خواسته شما نزدیک تر خواهد بود. چیزی را که می خواهید به دقت و با جزئیات تمام برا طراح شرح دهید تا طرح نهایی تا حد ممکن مشابه خواسته شما باشد. بیاد داشته باشید که طراح نمی تواند فکر شما را بخواند!

هر آنچه می خواهید از قبل برنامه ریزی کنید و همه را با جزئیات کامل در اختیار طراح تان قرار دهید. وظیفه طراح اینست که سایتی کامل و خوب برای شما طراحی کند بنابراین سعی کنید تا پیشنهادات او را نیز در نظر بگیرید.

طراحی سایت در مشهد

خب در اینجا به اختصار و به صورت کلی به مطالب مهم در مبحث طراحی سایت اشاره شد. هر کدام از موضوعات بالا بسیار گسترده هستند و نمی توان به طور کامل به همه آنها پرداخت. اگر نیازمند طراحی سایت در مشهد هستید پیشنهاد ما اینست که کار را به طراحان حرفه ای بسپارید. تیم آوند استودیو آماده است تا در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت سفارشات طراحی سایت در مشهد را انجام دهد. برای استعلام قیمت و ثبت سفارش طراحی سایت در مشهد همین الان با ما تماس بگیرید. طراحی سایت تنها یکی از خدمات متنوع آوند استودیو می باشد. علاوه بر خدمات طراحی سایت، خدمات طراحی لوگو و لوگو موشن، طراحی بسته بندی، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در استودیو آوند با بهترین کیفیت ممکن انجام می پذیرد.

طراحی بسته بندی در مشهدسوالات متداول


برای داشتن وب سایت چه کار باید بکنم؟

اگر دانش یا زمان طراحی وب سایت را ندارید، بهتر است کار را به یک تیم طراحی حرفه ای بسپارید، ما در آوند استودیو صفر تا صد وب سایت شما را طراحی و اجرا کرده و شما لازم نیست نگران چیزی باشید.


هزینه طراحی سایت چقدر است؟

جواب دقیقی برای این سوال وجود ندارد، طراحی وب سایت بر اساس نیاز شما انجام می شود و هر وب سایت نیازهای خاص خود را دارد. شما می توانید جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با آوند تماس بگیرید.


طراحی یک سایت جدید چقدر طول می کشد؟

همانطور که گفته شد برای هر سایت متغیر است ولی به طور تغریبی چیری بین یک هفته تا ده روز کاری زمان می برد.


آیا دامنه به نام من ثبت می گردد؟

بله دامنه به نام شما ثبت شده و شما صاحب اصلی آن خواهید بود، پنل مدیریت سایت نیز به طور کامل در اختیار شما قرار می گیرد.


آیا بعد از یک سال مجدد باید هزینه ای پرداخت کنم؟

وب سایت های طراحی شده توسط آوند دائمی خواهند بود و شما فقط یکبار برای طراحی آن هزینه می پردازید، بعد از یک سال شما تنها باید هزینه تمدید هاست و دامنه را پرداخت نمایید و در صورت نیاز به ادامه پشتیبانی از سایت توسط ما هزینه آن نیز افزوده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *